Toon posts:

Logitech Harmony 525

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Harmony 525 aangeschaft, toch wel een aantal vervelende zaken ontdekt:
ik heb gemerkt dat als ik een apparaat bestuur via DEVICES en bijvoorbeeld de AV input wijzig, de Harmony als ik de eerstvolgende keer een activiteit oproep foutief handelt omdat hij er niet vanuit gaat dat de AV input gewijzigd is. Blijkbaar "onthoudt" de Harmony de acties niet die via DEVICES aangeroepen worden. Weet iemand of dit een probleem in de software is of dit zo bedoeld?? Ik vind het erg onhandig..............

Weet iemand hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik 1 bepaalde activiteit aanroep en ik roep daarna een tweede activiteit aan, dat de apparaten die aangezet zijn bij de eerste activiteit aanblijven? Nu is het zo dat alle apparaten die niet gebruikt worden bij de tweede activiteit uitgezet worden. Dit is erg onhandig als je bijvoorbeeld eerst de activiteit TV kijken aanroept, vervolgens deze uitzending opneemt op je HDD schijf en je vervolgens tegelijkertijd naar een ander programma wil kijken, waarbij een tweede tuner aangezet wordt en de input van de TV gewijzigd. Als je dit doet is dus het gevold dat de HDD drive uitgezet wordt waardoor de opname van het eerste programma ongewild onderbroken wordt

k heb gemerkt dat als ik een kleine wijziging in de setup doe, bijvoorbeeld een extra knop toevoegen, dat het soms kan voorkomen dat de activiteiten niet meer naar behoren werken. Met name worden er dan verkeerde AV inputs gekozen. Tot nu toe is het steeds zo dat deze defecten met de helpknop verholpen kunnen worden en de activiteiten goed blijven functioneren daarna, totdat ik weer een (kleine) setup wijziging doorvoer. Heeft iemand dit ook?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:14

voodooless

Sound is no voodoo!

Lees aub het daarvoor bedoelde topic even door: [AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 2]

Staat daar niets tussen kun je daar gewoon vragen :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.