Het staat niet op mijn hd zelf en ook niet waar ik dat ding heb gehaald. Is er een proggy voor die dat meet?
werkt overigens wel. ga met je oor naast die hdd zitten, en pak een ouwe hd die zowiesoo op 5400 rpm draait, je hoort echt het verschil wel hoor!!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Haal met een schroevendraaiertje voorzichtig de stofkap los, plak een klein stickertje op de bovenste platter die je ziet, en zet je HD aan. En nu de truuk: tel hoe vaak het stickertje langskomt in 1 minuut, kan niet missen. ;);)
Nee, gelul natuurlijk: het zou er ergens op moeten staan, zoek naar en merk en typenummer. Dan kun je bij de fabrikant informatie inwinnen. Ennuh... dat luisteren werkt ook wel zoals hierboven al genoemd.
Nee, gelul natuurlijk: het zou er ergens op moeten staan, zoek naar en merk en typenummer. Dan kun je bij de fabrikant informatie inwinnen. Ennuh... dat luisteren werkt ook wel zoals hierboven al genoemd.
Zoek een stickertje met een naampje/merk/type erop. Ga naar website van fabrikant. Vul nummertje in en voila.. Komt jou hd incl specs
Eitje:
- Of het type staat erop, als Baracuda.. dan weet je het.
- Of ff op de website van fabricant op type zoeken
Succ6!
- Of het type staat erop, als Baracuda.. dan weet je het.
- Of ff op de website van fabricant op type zoeken
Succ6!
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E24 - 6Mio voor kromme beekjes, 50meter minder huizenbouw & AI = mount stupid.
Verwijderd
Hey dat is leukOp zondag 11 februari 2001 14:00 schreef wijnolst het volgende:
Haal met een schroevendraaiertje voorzichtig de stofkap los, plak een klein stickertje op de bovenste platter die je ziet, en zet je HD aan. En nu de truuk: tel hoe vaak het stickertje langskomt in 1 minuut, kan niet missen. ;);)
wijnolst JE HEBT M'N IBM 45GB gesloopt!!!
Ik krijg een nieuwe van je!!!
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
Hmmm, en dan een raampje erin zetten. Ik voel hier de eerste harde schijf mod aankomenOp zondag 11 februari 2001 14:00 schreef wijnolst het volgende:
je kunt het gewoon horen....durt het opspinnen lang, en is het een hoog geluid...7200 TPM...ander 5400
https://wren.co/join/Devian
Pagina: 1