Een kennis van me heeft een eigen bedrijfje waar hij wijn importeert en zo weer verder verkoopt. Nu maakt hij gebruik van een applicatie die hij weer van een kennis heeft gekregen. Ik weet de naam niet van de applicatie... het enige wat ik wel weet is dat hij het een reuze onhandig vind om mee te werken en doet de dingen niet goed die hij er graag mee wil doen.
Mijn vraag is, voor de mensen die hier misschien thuis in zijn, wat zijn de namen van softwarepakketten die het volgende kunnen?
- voorraadbeheer van artikelen
- verschillende prijzen en btw percentages kunnen instellen per product (bijv. klantenprijs en groothandelprijs)
- bestelling in het systeem invoeren en voorraad bijwerken
- factuur uitdraaien (waar het logo van het bedrijf in geplaatst kan worden)
Ik heb al gegoogled maar echt wijzer werd ik er niet uit... Ik heb wel eens softwarepakketten zoals Exact gezien, maar misschien is dat wel te "groots" voor deze kleine eisen aan het systeem.
Kan iemand mij de goeie richting opsturen?
Mijn vraag is, voor de mensen die hier misschien thuis in zijn, wat zijn de namen van softwarepakketten die het volgende kunnen?
- voorraadbeheer van artikelen
- verschillende prijzen en btw percentages kunnen instellen per product (bijv. klantenprijs en groothandelprijs)
- bestelling in het systeem invoeren en voorraad bijwerken
- factuur uitdraaien (waar het logo van het bedrijf in geplaatst kan worden)
Ik heb al gegoogled maar echt wijzer werd ik er niet uit... Ik heb wel eens softwarepakketten zoals Exact gezien, maar misschien is dat wel te "groots" voor deze kleine eisen aan het systeem.
Kan iemand mij de goeie richting opsturen?