Outlook iCal plugin ZONDER administrator privileges?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pwhooftman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-08-2025
Ik ben op zoek naar eenWindows XP iCal plugin voor Outlook om te synchroniseren met bijv Google Calendar of RemoteCalendars, en ik heb er al veel gevonden, maar ze zien allemaal één ding over het hoofd:

vele mensen zullen willen synchroniseren tussen de thuis-pc, de web calendar, en de werkpc. En op die werkpc heb je meestal geen administrator privileges. Alle iCal plugins die ik tot nu toe gevonden hebben vereisen wél administrator privileges 8)7

Ik heb er eentje gevonden die dat niet nodig heeft (Plaxo toolbar), maar die wil weer de toolbar van Outlook aanpassen, en dat gaat ook niet.

Dus, wie weet er een portable iCal programmaatje (geen register-entries, geen registratie van dll's) om Outlook te syncen met een iCal compatible kalender.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vereisen ze Admin-rechten voor installatie of voor algemeen functioneren? Als je geen admin-rechten op de PC hebt, dan is dat bedoeld om te voorkomen dat je allemaal rotzooi gaat installeren op je werk-PC. Overleg eens met de systeembeheerder :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• pwhooftman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-08-2025
Het betreft admin rechten die nodig zijn voor installeren van software.

Maar het punt is, ik wíl ook geen software op de pc installeren O-) . Er zijn legio portable-apps voor allerlei toepassingen die geen registratie van dll's en registerentries vereisen. Dat is ideaal, ik heb echter nog geen portable app voor iCal uitwisseling tussen Outlook en een webcalendar gevonden.

Overleg heeft plaatsgevonden. Conclusie: betalen voor het laten installeren van software (pc staat in een bedrijfsverzamelgebouw).