Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
C:\Program Files\7-Zip>7z
7-Zip 4.42 Copyright (c) 1999-2006 Igor Pavlov 2006-05-14
Usage: 7z <command> [<switches>...] <archive_name> [<file_names>...]
[<@listfiles...>]
<Commands>
a: Add files to archive
d: Delete files from archive
e: Extract files from archive (without using directory names)
l: List contents of archive
t: Test integrity of archive
u: Update files to archive
x: eXtract files with full paths
<Switches>
-ai[r[-|0]]{@listfile|!wildcard}: Include archives
-ax[r[-|0]]{@listfile|!wildcard}: eXclude archives
-bd: Disable percentage indicator
-i[r[-|0]]{@listfile|!wildcard}: Include filenames
-m{Parameters}: set compression Method
-o{Directory}: set Output directory
-p{Password}: set Password
-r[-|0]: Recurse subdirectories
-scs{UTF-8 | WIN | DOS}: set charset for list files
-sfx[{name}]: Create SFX archive
{....}
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
In directory A worden 2 bestanden gekopieerd deze twee bestanden moeten in een sfx komen.
Als iemand anders die SFX openmaakt moeten de bestanden uitgepakt worden naar c:\test\1\ dit moet silent gebeuren en bestaanden bestanden moeten overschreven worden.
Ik heb namelijk zitten kijken en het schijnt dus dat je een script moet maken? wat die dan gebruikt switches die ik nodig zal hebben zijn overwrite=1 path=c:\test\1 en silent=2
Ik zit nu al heel de tijd te stoeien maar het lukt mij nog niet.
[ Voor 18% gewijzigd door cool0 op 05-09-2007 13:46 ]
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Is er een reden om perse WinRAR te gebruiken? Ik zet even WinRAR in de titel.
Als WinRAR ook is geinstalleerd op de doelPC kan je het simpelweg met een .rar en een .cmd (of .vbs) doen. Ik gebruik al een tijdje geen winrar meer dus ken de commandline parameters niet. Waar loop je vast?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik loop vast op het maken van de SFX naar het door mij gewilde directory. De sfx zelf aanmaken gaat nu al wel.