JVC KD-LH911 line-in via j-link ?

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand het toevallig weet.

Ik heb bovenstaande autoradio. Deze geeft de mogelijkheid om een cd-changer aan te sluiten, maar ik wil graag mijn mp3 hdd player aansluiten.

Nu bestaat er op http://www.jvc.nl/product.php?id=KS-U57&catid=245 een converter voor die j-link stekker naar line-in stekker. Echter nu vraag ik me het volgende af:

Het ding kost zonder verzendkosten iets van 50 euro. Dit vind ik erg veel geld voor een kabeltje, en er zit ook een enorm blok aan vast.

Is deze kabel enkel een overbrenging van die J stekker naar line of zit er ook nog logica in? Indien het namelijk gewoon een overbrenging is ga ik proberen om bij de electronicawinkel in zwolle zo'n stekker te bemachtigen.

De autoradio geeft mij wel gewoon de keuze tussen changer, of de stekker voor line-in te gebruiken.

Stel dat die kabel enkel een draadbrug is, dan kan ik het zelf ook maken. Zit er logica in die het signaal bijvoorbeeld versterkt omdat het een 4v input is, dan wordt het al een ander verhaal en moet ik mogelijk het originele apparaat kopen.

Ik hoop dat iemand mij goed kan informeren.

Bij voorbaat vriendelijk dank!

[ Voor 15% gewijzigd door Fairy op 05-09-2007 11:45 ]

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-02 20:53
Ik denk niet dat het gaat werken, ik weet namelijk bijna zeker dat er in dat kastje een electronisch circuit zit.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb zojuist bij de caraudiozaak een alternatief stekkertje gekocht voor de helft van het geld en zonder een circuit. Werkt als een speer.

Volgens de verkoper zou er in die originele een ding zitten voor ontstoren, maar hij gaf aan dat hij geen verschil merkte tussen deze en de originele.

Ik ben dus tevree :)