Toon posts:

openslaande deuren

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik zou graag voor mijn website 2 openslaande deuren hebben als eerste pagina van mijn website en zodra als de deuren open zijn of dmv een knop dat je dan doorgaat naar de rest van de site.
Nou heb ik al op diverse zoekmachines gezocht en daar komt uit dat je dat moet doen met flash, maar ik kan helemaal niets met flash.
Wie weet of er een flash bestand bestaat of iets wat er op lijkt, ik zou dat dan graag willen bekijken.
Er zal toch vast wel iets op het grote internet te vinden, alleen ik kan het niet vinden

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
web is meer over wat je ZELF doet. Als je software zoekt (wat jij nu doet) moet je niet hier zijn.

Je kan altijd flash leren, en we willen je dan natuurlijk graag helpen met eventuele problemen die je tegenkomt. :)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:32
Doe je nog iets anders dan alleen je vragen hier dumpen, als ik zo door je posthistory blader...

Anyway, weet je zeker dat je dit wilt? Ik krijg jeuk van websites met een intropagina oid, ik wil gewoon gelijk de website zien zonder frutsels.

Daarnaast is het ook niet zo handig voor je zoekmachine index.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:30

Haan

dotnetter

Je kan denk ik het best eens beginnen met Flash tutorials lezen. Zelfs als je een flash bestand weet te vinden dat doet wat jij wil, is de kans groot dat je er toch niks van snapt, omdat je flash niet kent ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-11 11:32

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Ricardo87 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 10:55:
Doe je nog iets anders dan alleen je vragen hier dumpen, als ik zo door je posthistory blader...

Anyway, weet je zeker dat je dit wilt? Ik krijg jeuk van websites met een intropagina oid, ik wil gewoon gelijk de website zien zonder frutsels.

Daarnaast is het ook niet zo handig voor je zoekmachine index.
omg idd lol, zn posthistory zijn alleen topics van hemzelf hehe

anyway @ ts

probeer anders Swish :X

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Verwijderd

Topicstarter
Dit forum is er toch voor dat je andere mensen kan en wilt helpen voor zover als dat kan, maar ik krijg het gevoel dat hier alleen maar mensen aanwezig zijn die het liefst anderen af....
Er is altijd wel wat of er staat een tekstfout in je tyekst waar je dan op afgerekend word of ze begrijpen je "niet"
Waarom niet gewoon antwoord geven in de trant van dat weten we niet of kijk daar es, daar help je meer mensen mee als dit onzinnig gedoe.

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 18:19

iop

* iop kijkt naar bovenstaande zin

Je maakt het ze ook wel erg makkelijk, wachten op de 1e quote =]

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

• Janoz
  • Laatst online: 08:56

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Dit forum is er toch voor dat je andere mensen kan en wilt helpen
Nou, het is eerder dat je elkaar kan en wil helpen. Druk nu nog eens hier en probeer te begrijpen waarom mensen zich toch iets minder behulpzaam in je richting opstellen.....

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Er is geen antwoord :) Je hebt een zoekvraag. Dit is een discussieforum.

Om mensen te laten werken voor je huur je meestal mensen in. Als je wilt weten hoe je iets zou moeten maken of een idee hebt om zoiets te maken kunnen we erover discusieren ;) Niet gewoon "kunnen jullie dit voor mij regelen" :)

Dat is toch niet zo gek.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:05:
Dit forum is er toch voor dat je andere mensen kan en wilt helpen voor zover als dat kan, maar ik krijg het gevoel dat hier alleen maar mensen aanwezig zijn die het liefst anderen af....
Er is altijd wel wat of er staat een tekstfout in je tyekst waar je dan op afgerekend word of ze begrijpen je "niet"
Waarom niet gewoon antwoord geven in de trant van dat weten we niet of kijk daar es, daar help je meer mensen mee als dit onzinnig gedoe.
Heb je hier al eens naar gekeken.

http://freeflashtutorials.com/

Ik heb nog geen openslaande deuren gevonden op het net.
Maar misschien dat je via de tutorials van de bovenstaande site iets soortgelijks kan uitvoeren

• BasieP
  • Laatst online: 19-10 08:18
ten eerste:
Hulp komt van twee kanten. Alleen topics openen en verwachten dat jij altijd geholpen wordt is niet echt de bedoeling.

ten tweede:
Je wordt toch geholpen? mensen geven je tips, dat is toch wat je kan verwachten?

ten derde:
Misschien zijn je verwachtingen van dit forum wat verkeerd. Als je puur 'ik wil nu' en 'geef mij' topics opent dan kan je beter op hotscripts zijn oid. Hier houden we van een discussie, en hopen we dat we de topicstarter (jij in dit geval) iets kunnen leren.
Als we jouw zover krijgen om flash te leren dan is dat misschien niet het makkelijkst voor jouw, maar wel het beste.
Jij hebt er meer aan, en wij ook omdat je dan weer anderen kunt helpen (en niet meer alles hoeft te vragen)

Tips als 'weet je zeker dat je dat wilt' zijn ook erg waardevol omdat je het dan nog eens van een andere kant bekijkt, en vaak dingen hoort waar je zelf niet aan gedacht had.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:32
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:05:
Ik heb er geen problemen mee mensen te helpen. Ook als ze vragen hebben die voor mij makkelijk te beantwoorden zijn of iets wat ik al vaker heb uitgelegd.

Maar het moet natuurlijk ook wederzijds zijn, als ik eens ergens mee zit wil ik ook graag geholpen worden. Daarom hebben de meeste mensen het hier niet zo op users die alleen maar langskomen om hun vraag te "dumpen". Ik snap best dat misschien je eerste topics wat vragen zijn omdat je misschien de "filosofie" hier niet door hebt, maar ik zie dat je al 5 jaar lid bent en dan houd het toch echt op...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Voor jou onzinnig, voor ons een mooi methodiek om ons forum kwalitief goed te houden :)

Dicht dus, voor toelichting: zie alle bovenstaande posts.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.