Mijn zus studeert binnenkort af en houdt haar scriptie over online dating. Als je hier wel eens mee te maken hebt gehad, zou zij heel dankbaar zijn als je je ervaringen (vanzelfsprekend anoniem) daarover zou willen delen:
INTERNETDATING
Beste lezer,
Hierbij nodig ik je uit om een vragenlijst in te vullen over internetdating. Deze vragenlijst is een onderdeel van mijn afstudeerscriptie Sociale Wetenschappen. Om deel te kunnen nemen aan het onderzoek dien je 18 jaar of ouder te zijn en ingeschreven te staan of te hebben gestaan bij een nederlandstalige datingsite. Klik op onderstaande link om deel te nemen. Alvast bedankt voor je hulp!
Met vriendelijke groeten
Eva
www.disney.com
INTERNETDATING
Beste lezer,
Hierbij nodig ik je uit om een vragenlijst in te vullen over internetdating. Deze vragenlijst is een onderdeel van mijn afstudeerscriptie Sociale Wetenschappen. Om deel te kunnen nemen aan het onderzoek dien je 18 jaar of ouder te zijn en ingeschreven te staan of te hebben gestaan bij een nederlandstalige datingsite. Klik op onderstaande link om deel te nemen. Alvast bedankt voor je hulp!
Met vriendelijke groeten
Eva
www.disney.com
[ Voor 8% gewijzigd door moto-moi op 05-09-2007 10:43 ]