die gelekte pics klopten wel van de nanos!
Ik houd wel op
Christiaan gaat maar verder...
Vind de nano geen nano meer, meer 'n iPod video
Beetje jammer imho maarja 
Ook jammer dat ze nog steeds 'n clickwheel hebben, houd daar eens mee op joh Apple
Vind de nano geen nano meer, meer 'n iPod video

Ook jammer dat ze nog steeds 'n clickwheel hebben, houd daar eens mee op joh Apple
[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 05-09-2007 19:21 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Engadget
10:17am - "We've also got an enhanced UI. It's going to show you album artwork floating by. When you're on videos... photos... it will even show you what you're going to get when going to extras. And we've got Cover Flow. Take your thumb, roll it around the wheel, it looks really nice. It's pretty stunning, all in such a tiny device. We're really, really happy with this."
10:18am - "We're also including 3 games bundled in with the nano. Let me show you one now, it's called Vortex." Demo time -- it's basically Arkanoid made circular. "We've also done some other games we're selling on iTunes."
Ik ben er de komende tien minuten nog, daarna mag jijCLB schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:20:
Ik houd wel opChristiaan gaat maar verder...
Vind de nano geen nano meer, meer 'n iPod videoBeetje jammer imho maarja
Nieuwe Nano staat op www.engadget.com. Het is dus wel een brede Nano geworden, maar ziet er leuk uit... Even wachten op de duidelijkere fotos en specs...
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Verwijderd
Project Red. (tegen Aids in Afrika, Bono heeft deze project opgestart)Nexz schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:15:
Dat rood begrijp ik niet echt, soort van... een deel van t geld gaat naar een soort van ziektebestrijdingsfonds ofzo?
[url]http://www.engadget.com[/url
[ Voor 0% gewijzigd door MintyDoerak op 05-09-2007 19:27 . Reden: k moet vaker refreshen ]
Lelijk? Wacht maar tot je hem in het echt ziet, hij lijkt "fat" maar dat valt reuze mee!
• iPod nano: 2-inch diagonal screen, brighter, QVGA 320x240 res - highest pixel density Apple's ever shipped (looks great!)
< Coolly
[ Voor 23% gewijzigd door outlandos op 05-09-2007 19:23 ]
De nieuwe Nano's zijn echt lelijk
. En ik vermoed dat ik niet de enige ben

[ Voor 4% gewijzigd door Saven op 05-09-2007 19:24 ]
ik vind de zilveren mooi....Saven schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:23:
De nieuwe Nano's zijn echt lelijk. En ik vermoed dat ik niet de enige ben
Volgens mij hebben ze nog 500 miljoen oude iPod video behuizingen liggen...
Nieuwe IU erop gezet en 't door laten gaan als de nieuwe iPod nano's!? Ik begrijp niet wat er nou vernieuwend is aan die nieuwe Nano's anders dan de nieuwe IU..!? 2 inch scherm voor foto's en video's en that's it
Ik denk dat de nieuwe iPod video's de grootste klapper gaan maken.. afwachten..!
hoogstens 8GB is ook niet je van het eerlijk gezegd... 10 filmpjes en hij zit vol...
Nieuwe IU erop gezet en 't door laten gaan als de nieuwe iPod nano's!? Ik begrijp niet wat er nou vernieuwend is aan die nieuwe Nano's anders dan de nieuwe IU..!? 2 inch scherm voor foto's en video's en that's it

hoogstens 8GB is ook niet je van het eerlijk gezegd... 10 filmpjes en hij zit vol...
[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 05-09-2007 19:27 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
10:25am - "Let's talk about storage: a 4GB and an 8GB version. The 4GB version will come in silver, the 8GB will come in all the colors. The 4GB will be priced at just $149. The 8GB version will be just $199." Applause.
Mooie prijs!
Mooie prijs!
Verwijderd
Jammer dat ze zo bol moeten zijn. Dat was juist zo lelijk aan de eerste generatie iPod. De software die er opdraaid is daarintegen wel ziekelijk mooi!
Verwijderd
Lieve schatten het is heel aardig om hier Engadget te c/p'en, maar mensen die een live verslag willen kijken wel op een site die een live verslag doet. Toch? Ik moet nu elke keer drie schermen scrollen voor ik bij iets kom wat ik niet net al heb gelezen.
Over dat nieuwe scherm: bestel je leesbril maar alvast
Zulke kleine schermen zijn daar gewoon niet geschikt voor, ik heb met de huidige Nano vaak al problemen.
Over dat nieuwe scherm: bestel je leesbril maar alvast

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 19:27 ]
Ik kan uit de plaatjes nog niet goed genoeg afleiden of ik het nu geslaagd vind of niet. In eerste instantie vind ik ze minder mooi.
Hmm, ik weet niet of de vorige gen iPods al had ingebouwd dat het scherm gewoon uit kon gaan? Zo nee, zou wel mooi zijn als dat nu dan ingebouwd is. Scheelt een hoop op de battery life.
we zijn gewoon enthousiastVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:25:
Lieve schatten het is heel aardig om hier Engadget te c/p'en, maar mensen die een live verslag willen kijken wel op een site die een live verslag doet. Toch? Ik moet nu elke keer drie schermen scrollen voor ik bij iets kom wat ik niet net al heb gelezen.
10:27am - "A little video for everyone, that's what we set out to do with the new nano. We hope you love it as much as we do... That brings us to the iPod. The iPod... it's got a... it's got a funny name. It's got a funny name. It's time to give it a name: we're calling it the iPod Classic because it's the original iPod." Ha!
Zou die nieuwe Nano niet een hoax zijn ofzo
een grapje? 
Bijvoorbeeld: "He's scrolling in Cover Flow -- it looks decent, but a bit choppy and slow. Not super surprising considering the nano doesn't exactly have a lot of horsepower under the hood. Don't expect the iPhone Cover Flow experience, people!"
Je gaat je eigen product toch niet afkraken?
Bijvoorbeeld: "He's scrolling in Cover Flow -- it looks decent, but a bit choppy and slow. Not super surprising considering the nano doesn't exactly have a lot of horsepower under the hood. Don't expect the iPhone Cover Flow experience, people!"
Dat je mensen kán irriteren betekent niet dat je het dan ook maar moet doenVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:26:
[...]
we zijn gewoon enthousiastover 30 minuten is het topic dicht
Hmm, nog steeds 200 Eipo's voor de 8GB versie. Had wat mij betreft wat minder gemogen als ik eerlijk moet zijn.
Dat scherm van de oude nano is toch ook kleiner?Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:25:
Over dat nieuwe scherm: bestel je leesbril maar alvastZulke kleine schermen zijn daar gewoon niet geschikt voor, ik heb met de huidige Nano vaak al problemen.
Verwijderd
Dat is een opmerking van Engadget, niet van Steve JobsSaven schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:28:
Zou die nieuwe Nano niet een hoax zijn ofzoeen grapje?
Ja, maar de pixeldichtheid van de nieuwe is wel hoger == kleine lettertjes als een letter uit evenveel pixels blijft bestaan.CLB schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:28:
[...]
Dat scherm van de oude nano is toch ook kleiner?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 19:30 ]
Och, dat zei iedereen ook over iPod 5G toen die net uitkwam en dan is best op z'n pootjes terecht gekomenSaven schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:23:
De nieuwe Nano's zijn echt lelijk. En ik vermoed dat ik niet de enige ben
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
80 gb instapmodel ! voor de iPod Classic....
er gaat dus een nieuwe touch screen komen
er gaat dus een nieuwe touch screen komen
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 19:30 ]
10:28am - "We've got new iPod Classics: full metal design, even thinner than their predecessors. The new classic is starting at 80GB audio 30 hours, video 6 hours. And we've got the whole enhanced UI on the new iPod classic." Sorry, iPod touch is a no go! Unless it's a one last thing...
geen touch wel 'n 160GB'er 
160GB voor 350 dollar, das wel 'n nice price moet ik zeggen...
Wel ben ik benieuwd naar de coating van de iPods en dergelijke! M'n oude iPod video was na enkele maanden al zo lelijk dat je er niet eens meer fatsoenlijk 'n video'tje op kon kijken! Benieuwd hoe dat nu is!
160GB voor 350 dollar, das wel 'n nice price moet ik zeggen...
Wel ben ik benieuwd naar de coating van de iPods en dergelijke! M'n oude iPod video was na enkele maanden al zo lelijk dat je er niet eens meer fatsoenlijk 'n video'tje op kon kijken! Benieuwd hoe dat nu is!
[ Voor 82% gewijzigd door CLB op 05-09-2007 19:31 ]
Verwijderd
Gast, dat schrijft de journalist van Engadget. Dat zegt Steve niet.Saven schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:28:
10:29am - We're going to offer a slightly thicker one as well... and it's going to have 160GB." applause. "This BOGGLES the mind! This new 160GB, which is far smaller than the original iPod, puts 40k songs in your pocket. Even better: battery life. 40 hours audio, 7 hours video."
10:30am - "The 80GB used to sell for 350, now it's 250.The 160GB is $350." Applause. "They're both available today, they're shipping and be in stores by this weekend. We think you're gonna love 'em, and the enclosure is just gorgeous. So let's take a look at the iPod lineup for this holiday season..." review time.
Tags: apple, ipod, keynote, steve jobs, SteveJobs
10:30am - "The 80GB used to sell for 350, now it's 250.The 160GB is $350." Applause. "They're both available today, they're shipping and be in stores by this weekend. We think you're gonna love 'em, and the enclosure is just gorgeous. So let's take a look at the iPod lineup for this holiday season..." review time.
Tags: apple, ipod, keynote, steve jobs, SteveJobs
Ik denk dat het onderstreepte geen uitspraak is van Steve Jobs, maar meer commentaar van Engadget zelfSaven schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:28:
Iemand was me voor
Geen touch zo lijkt het..
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
yes, iPod touchscreen...
The iPod Touch is 8mm thin, and has just about the same size screen as the iPhone
The iPod Touch is 8mm thin, and has just about the same size screen as the iPhone
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 19:33 ]
Niet?Scrummie schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:31:
Geen touch zo lijkt het..
10:31am - "This is an incredibly iPod lineup for this holiday season." Applause. But he's not done. "But... we're not done yet. Far from it."
"When we introduced the iPhone in Jan, we said it was the best iPod ever. and iPhone owners agree with us, it's incredible with its multi-touch interface, it is the best iPod ever. People have been asking us when we're going to bring this technology to the iPod. The answer is we're going to do it today. And this is what the product looks like." It's a friggin iPhone!
It's called the iPod Touch.
k vind de nieuwe nano toch wel leuk, leuker dan de oude in ieder geval.. Ik twijfel alleen over de batterijduur. geloof nix van die 5 uurtjes voor video..
Geen iPod touch?! Noooooo! Leek me wel tof!
Toch wel de Touch is een feit!
[ Voor 99% gewijzigd door GuntherS op 05-09-2007 19:33 ]
Komt nuOutlandos schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:32:
Geen iPod touch?! Noooooo! Leek me wel tof!
(dacht ik net te lezen.. nu lijkt het weer weg )
oops beetje niet topic waardig
[ Voor 10% gewijzigd door ReCreator op 05-09-2007 19:34 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

[ Voor 99% gewijzigd door filenox op 05-09-2007 19:34 ]
Verwijderd
Ik snap even niets meer van Apple? Met de iPod Touch zaag je toch aan de poten van de iPhone en de iPod classic?
de beste ipods tot nu toe, wat is die nano mooi. en de zilveren Classic.. en de touch pod. Ik wil ze alle 3
Dat word zo geld uitgeven
Verwijderd
zal wel een wat hoger prijskaartje aan die touch dan aan de classic hangen
of kleinere hdd dan de classic (begint pas bij 80)
of kleinere hdd dan de classic (begint pas bij 80)
Verwijderd
Hoe zaag je met een MP3-speler aan de poten van de iPhone? Dat is een telefoonVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:34:
Ik snap even niets meer van Apple? Met de iPod Touch zaag je toch aan de poten van de iPhone en de iPod classic?

En hij wordt waarschijnlijk een stukje duurder dan de gewone iPod.
Ik kan ook niet kiezen.. zal wel touch wordenVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:35:
de beste ipods tot nu toe, wat is die nano mooi. en de zilveren Classic.. en de touch pod. Ik wil ze alle 3
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Volgens mij komen er geen iPod touch..hij bedoelt dat als je touch wilt je maar een iPhone moet kopen... (denk ik!)
ik denk $299 voor de touch... en de nano al vanaf $149Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:34:
Hoeveel GB bevat die iPod Touch nou!? Net als de iPhone 'n schamele 8GB?

waar vinden jullie overigens de info van engadget, kan het namelijk niet vinden op de site.
Heeft iemand anders een link misschien?
Verwijderd
Ik wil de specs weten van de Touch. Dan koop ik hem vanavond nog. Iemand een 80GB iPod (zwart) kopen voor 250 euro?
Wat maakt et uit, als apple het maar uiteindelijk binnenkrijgt;)Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:34:
ik zou deze maand geen staatsloten kopenOutlandos schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:36:
Volgens mij komen er geen iPod touch..hij bedoelt dat als je touch wilt je maar een iPhone moet kopen... (denk ik!)
Ik zou het doen!
10:38am - "Let's take a look at photos here... it's great, let's go into an album... I can just go like this, flick through these photos. There's just never been a better way to share photos with friends on the go. It's sooo nice. Turn it back. Boom." Icons: calendar, contacts, clock, calc, settings, music, videos, photo..."I showed you the clean side... I was keeping a secret. We've built in WiFi to the iPod touch." The antenna looks, um, bad.
Verwijderd
Je bedoelt 'wil iemand mijn oude iPod kopen voor de prijs van de nieuwe'?Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:37:
Ik wil de specs weten van de Touch. Dan koop ik hem vanavond nog. Iemand een 80GB iPod (zwart) kopen voor 250 euro?
Mwah die touch gaat nog wel, allen die grote open ruimte bovenaan zegmaar maakt het lelijker. ze hadden beter dat hele ding vol met een scherm kunnen douwen oidVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:34:
Die touch zal wel erg duur worden als hij boven de "normale" geplaatst wordt.
Verwijderd
Vind het allemaal weinig innovatief iig ... En hij zou zich toch wel eens een kostuumpje mogen aanschaffen hèhè.
"We're going to add an application to the touch: the Safari web browser."
Uh oh
Uh oh
We are shaping the future
Hmmm, de Apple stores liggen er uit, toeval?
Zie: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore/
Dat is altijd tijdens Apple presentaties. Niets nieuws dus.Mnix91 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:41:
Quote van de dag haha!Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:37:
En toch heeft diene miljonair geen grammetje stijl ...
Touch word gewoon een PDA lijkt het.. Newton 2.0?
Please laat deze Ipod touch Bluetooth met A2DP als die dat heeft neem ik er gelijk 2!
YouTube's on the Touch as well.
Wtf?
Wtf?
We are shaping the future
Nope, de catalogus wordt meteen aangepast. Zal vanavond wel weer online zijn. Gebeurt bij elke Keynote waar een nieuw product wordt geïntroduceerd.Mnix91 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:41:
Oei! Een iPod Nano is echt lelijk. Naja, dat wordt de iPod Touch kopen alleen jammer vast geen NAND...
Verwijderd
http://www.engadget.com/2...at-goes-on-special-event/dsonnaville schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:37:
waar vinden jullie overigens de info van engadget, kan het namelijk niet vinden op de site.
wow, die iPod touch ken echt alles. muziek, video, internetten, wifi...
en straks kun je er ook mee bellen
en straks kun je er ook mee bellen
iPod Touch is dus gewoon een iPhone zonder telefoon en G3. Zal wel rond de 450 dollar komen te liggen..
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
maar nog steeds geen HD grootte genoemd

Oh dat wist ik nietme_mrtn schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:41:
[...]
Dat is altijd tijdens Apple presentaties. Niets nieuws dus.
De touch zal helaas geen 80gb (of meer) hebben vrees ik....
Hier had uw reclame kunnen staan.
Verwijderd
Welke zot gaat er na vanavond nog een iPhone kopen eigenlijk ??
Ik vind de timing van Jobs minder efficiënt worden... Maar ja, die iPod Touch wordt toch van mij !!
Ik vind de timing van Jobs minder efficiënt worden... Maar ja, die iPod Touch wordt toch van mij !!
Hij is zo plat, kan er wel een HDD in?
Ik hoop het, als dat in euro ook zo is tenminste.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:44:
ik denk 30 GB voor 349 en 80 GB voor 449...
De touch is 8 mm dik, dan past er toch helemaal geen HD in?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dat wordt 8GB of 16GB idd.
Mmm, ik vind de Nano niets. Of ik moet er nog even aan wennen.
Dat maakt hem wat mij betreft ideaal! Ik heb sinds jaar en dag goedkope mobieltjes waar ik niet zachtzinnig mee omspring en die ik ook zo in mijn sporttas wil kunnen mikken. Een mooie smartphone is dan ook niks voor mij, maar die iPod Touch lijkt een mooie vervanging voor mijn kapotte Palm Tungsten E2 PDA! (mijn PDA nam ik mee naar werk en school en daar was ik wel voorzichtig mee...)RobbieB schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:43:
iPod Touch is dus gewoon een iPhone zonder telefoon en G3. Zal wel rond de 450 dollar komen te liggen..
https://www.strava.com/athletes/10490675
Dit topic is gesloten.
Let op:
We proberen dit topic open te houden, maar dat doen we alleen als het meer is dan oeverloos gezwam/geslowchat in de ruimte.
Let dus voor je post even op de volgende dingen:
* Is je reactie inhoudelijk?
* Heb je je vermoeden onderbouwd?
* Link je naar bronnen?
* Bevat je post meer dan alleen "Whaah!, Oeh! of Vet!"?
We proberen dit topic open te houden, maar dat doen we alleen als het meer is dan oeverloos gezwam/geslowchat in de ruimte.
Let dus voor je post even op de volgende dingen:
* Is je reactie inhoudelijk?
* Heb je je vermoeden onderbouwd?
* Link je naar bronnen?
* Bevat je post meer dan alleen "Whaah!, Oeh! of Vet!"?