Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
ik heb er geen verstand van (van p60's dan he
maar stel dat je een snelheidswinst van 100% zou halen, dan heb je nog maar een p120....heb je nog niks!
imho.
Verwijderd
Ik denk dat 66 wel te halen is, misschien 75 ook nog wel. Veel meer zit er vrees ik al niet in.
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Verwijderd
Ik heb bijv. een Compaq gehad, (een deskpro) en die mobo's waren van alle deskpro's hetzelfde ... Met de jumpersettings kon je niet zozeer een multiplier instellen, maar je moest aangeven wat voor pro er in zat...
Nou de compaq mobo's van toen liepen tot de 120Mhz, maar dat lukte bij mij niet... ik heb 100Mhyz gehaald.... (moet je wel de standaard heatsink vervangen)....
Verwijderd
Ik heb hier ook nog een P75 liggen en een mobo waar hij op kan die best hoog kan...Op zondag 11 februari 2001 12:57 schreef worst het volgende:
Daarnaast, die 60 en 66 CPU's worden al op hun eigen snelheid behoorlijk heet. Typisch geen overklokmateriaal. Je zou beter af zijn met een 75 of beter.
Als ik mijn Alpha heb ga ik wel even kijk hoe hoog ik ermee kom
By each crime and every kindness, we birth our future
VOlgens mij ligt dat toch echt aan je mobo hoor? toch? weet het eigenlijk nietOp zondag 11 februari 2001 15:20 schreef Freggel_United het volgende:
Pentium 60 en 66 kennen geen multiplier, De Processors draaien op de snelheid van de bus, pas vanaf de Pentium 75 (50x1,5) zijn er multipliers ingevoerd... ik zelf nog een een P60 liggen maar dat ding is op geen mogelijk sneller te krijgen...
Hoger dan 66 Mhz kan die maffe Intel chipset niet aan... bovendien, Pentium 60 en 66 zijn niet echt de moeite meer (F00F is bagger... alleen BSD draait nog een beetje fatsoenlijk op mijn P60Op zondag 11 februari 2001 15:28 schreef -BrZ- het volgende:
[..]
VOlgens mij ligt dat toch echt aan je mobo hoor? toch? weet het eigenlijk niet
By each crime and every kindness, we birth our future
Volgens mij is er ook niet veel meer uit te halen...Op zondag 11 februari 2001 15:31 schreef Freggel_United het volgende:
[..]
Hoger dan 66 Mhz kan die maffe Intel chipset niet aan... bovendien, Pentium 60 en 66 zijn niet echt de moeite meer (F00F is bagger... alleen BSD draait nog een beetje fatsoenlijk op mijn P60)
Er waren toch enorme problemen met hitte enzo??
Verwijderd
wat is het merk van dat moederbordje
als je dat weet kun je misschien even zien op hun site voor het instellingen veranderen
Verwijderd
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."