signaal overschakelen via wcd?

Pagina: 1
Acties:

• BetuweKees
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 12:34

BetuweKees

Flipje uit Tiel

Topicstarter
hi,

ik ben van plan mijn pc op mijn tv aan te sluiten. op zich niet veel bijzonders; kabeltje in pc, doortrekken naar video-in op de tv en voila (hoop ik ;)).

doe ik dit dan heb ik er echter weer een mooi stuk draad in de kamer bij; een optie van liever niet. nou meen ik mij te herinneren dat het mogelijk zou moeten zijn een signaal via de coax wcd door te geven (die vlak naast de pc staat). signaal van pc naar wcd dus, en vanaf daar via de andere kabel naar de tv waar het als een apart signaal/kanaal binnen zou komen. (hoeft slechts in een richting; van pc naar tv, zodat ik dvds ed op tv scherm kan weergeven) kan dit inderdaad of is dit de grootst mogelijke onzin die er bestaat en moet ik toch echt een lange, lelijke, directe kabel gaan trekken?

Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:31
BetuweKees schreef op woensdag 05 september 2007 @ 02:45:
hi,

ik ben van plan mijn pc op mijn tv aan te sluiten. op zich niet veel bijzonders; kabeltje in pc, doortrekken naar video-in op de tv en voila (hoop ik ;)).

doe ik dit dan heb ik er echter weer een mooi stuk draad in de kamer bij; een optie van liever niet. nou meen ik mij te herinneren dat het mogelijk zou moeten zijn een signaal via de coax wcd door te geven (die vlak naast de pc staat). signaal van pc naar wcd dus, en vanaf daar via de andere kabel naar de tv waar het als een apart signaal/kanaal binnen zou komen. (hoeft slechts in een richting; van pc naar tv, zodat ik dvds ed op tv scherm kan weergeven) kan dit inderdaad of is dit de grootst mogelijke onzin die er bestaat en moet ik toch echt een lange, lelijke, directe kabel gaan trekken?
Ja hoor, hebt van die kastjes die wireless je TV beeld doorsturen (tevens met geluid), Zo'n kastje sluit je dan aan op je TV out van de videokaart. De ontvanger zet je naast je TV en die sluit je dan aan op je TV. En klaar.

Waar te koop? Effe zoeken op inet denk ik. Weet zo niet hoe die dingen heten.