FTD problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 984 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:45
Beste medetweakers,

Omdat ik nogal bang ben dat ik een virus of iets dergelijk heb, vraag ik jullie hulp.

Het gaat het rare gedrag dat FTD3.8 vertoont.

De oude FTD update helemaal niet meer, ik kan op OK of CANCEL drukken nadat ik de info heb gehad dat de nieuwe FTD er is en dat is het dan.

Dus daar ben ik dan bij FTD3.8 aanbeland.

Als ik op "update" druk gaat het allemaal goed en krijg ik steeds de nieuwe posts te zien.
Vlak daarna kan ik weer op "update" klikken en krijg ik niet te zien dat er geen nieuwe posts zijn sinds mijn laatste update, wat ik van de oude wel gewend was.

Als ik dan op een post klik dan moet ik erg vaak achter elkaar klikken voordat er iets gebeurd, om een hele lading "Fout in het script voor internet Explorer" schermen te krijgen.
Ik tover ze dan weg door < enter > ingedrukt te houden.

De fout is dan dat hij ";" verwacht

Als dan eindelijk in de post ben, en ik wil hem in mijn watchlist zetten, krijg ik weer twee keer zo'n "Fout in het schript..." scherm zodra ik met mijn cursor naar het vinkje ga om hem daadwerkelijk in de watchlist te zetten.

Hier is de fout "object word verwacht".

Het vreemde van allemaal is, dat hij dit verdag ook vertoond bij het uitzetten van het geven van foutmeldingen in mijn internet instellingen. (Sterker nog, dit stond al zo.)

Ik ondervind geen problemen in het gebruik van Internet Explorer buiten FTD.

Ik heb FTD al meerder malen opnieuw geïnstalleerd en verwijderd.

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-07 20:17

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

even rustig wachten en over 2 dagen nog eens proberen, het is zo druk op hun servers i.v.m de nieuwe release, dat velen problemen hebben. Bij mij doet hij voor de helft van de tijd ook niks. Het schijnt erg druk te zijn vanwege de nieuwe release. Iedereen moet updaten en iedereen gaat voor de eerste keer ook alle content ophalen.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
HugoBoss1985 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:12:
Beste medetweakers,

Omdat ik nogal bang ben dat ik een virus of iets dergelijk heb, vraag ik jullie hulp.

Het gaat het rare gedrag dat FTD3.8 vertoont.

De oude FTD update helemaal niet meer, ik kan op OK of CANCEL drukken nadat ik de info heb gehad dat de nieuwe FTD er is en dat is het dan.

Dus daar ben ik dan bij FTD3.8 aanbeland.

Als ik op "update" druk gaat het allemaal goed en krijg ik steeds de nieuwe posts te zien.
Vlak daarna kan ik weer op "update" klikken en krijg ik niet te zien dat er geen nieuwe posts zijn sinds mijn laatste update, wat ik van de oude wel gewend was.
Dat is een instelling. Staat ergens bij configuratie dacht ik.
Configuratie - Algemeen - Nieuwe binnen filter automatisch uitschakelen oid. uitzetten ;)
Als ik dan op een post klik dan moet ik erg vaak achter elkaar klikken voordat er iets gebeurd, om een hele lading "Fout in het script voor internet Explorer" schermen te krijgen.
Ik tover ze dan weg door < enter > ingedrukt te houden.
Standaard moet je dubbelklikken op een post ipv enkel click.
De fout is dan dat hij ";" verwacht

Als dan eindelijk in de post ben, en ik wil hem in mijn watchlist zetten, krijg ik weer twee keer zo'n "Fout in het schript..." scherm zodra ik met mijn cursor naar het vinkje ga om hem daadwerkelijk in de watchlist te zetten.

Hier is de fout "object word verwacht".

Het vreemde van allemaal is, dat hij dit verdag ook vertoond bij het uitzetten van het geven van foutmeldingen in mijn internet instellingen. (Sterker nog, dit stond al zo.)

Ik ondervind geen problemen in het gebruik van Internet Explorer buiten FTD.

Ik heb FTD al meerder malen opnieuw geïnstalleerd en verwijderd.
Conclusie, dit kan je ook allemaal vinden op het forum van FTD zelf :)

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:45
Hey bedankt voor de reacties!

Het dubbelklikken helpt inderdaad, dat wist ik dus nog niet omdat ik oude FTD uiteraard gewend ben.
Bedankt! :P

Het probleem met de foutmelding lijkt daardoor ook verholpen.
Ik was iets te voorbarig, dat probleem is er nog steeds.
Ik kan alleen nog niets bij mijn favorieten zetten.

Het "nieuwe binnen" filter gebruiken veranderd trouwens niets.

[ Voor 8% gewijzigd door HugoBoss1985 op 04-09-2007 22:49 ]

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-06 14:20

RoRoo

Certified Prutser

HugoBoss1985 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:47:
Hey bedankt voor de reacties!

Het dubbelklikken helpt inderdaad, dat wist ik dus nog niet omdat ik oude FTD uiteraard gewend ben.
Bedankt! :P

Het probleem met de foutmelding lijkt daardoor ook verholpen.
Ik was iets te voorbarig, dat probleem is er nog steeds.
Ik kan alleen nog niets bij mijn favorieten zetten.

Het "nieuwe binnen" filter gebruiken veranderd trouwens niets.
Is het niet gewoon beter om dit soort "bugs" te melden op het forum van FTD zodat de ontwikkelaars het ook zien en er meteen mee aan de bak kunnen?

Heb het bij mij nog niet getest omdat het de afgelopen paar dagen zo druk was dat ik niet eens kon updaten..

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku