Geen POST na insteken netwerkkaart?

Pagina: 1
Acties:

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Topicstarter
Hallo,

Ik heb daarnet terwijl mijn pc uitstond een nieuwe pci express netwerkkaart gemonteerd. Daarna zette ik men pc aan en hij deed het...
Windows detecteerde hem en ik wouem installeren. Nu koos ik ervoor om hem niet te installeren en zette men pc terug uit. Nadat ik de kaat verwijderd had zette ik men pc terug aan maar hij deed NIKS!

Als ik hem aanzet:

hoor ik een heel klein tuutje van mijn HDD en de fans beginnen te draaien.
Daarna gebeurt er niks meer. Mijn scherm blijft op stand-by men lampje van op moederbord brand, maar dat van mijn ethernet niet.
Ik heb veel gelezen dat het mobo op de cpu dan stuk is... :s
Maar mijn pc werkte perfect en is nog "maar" 2 jaar oud. CPU nooit overclockked altijd voorzichtig geweest, en nu zou het ineens stuk zijn?

Verder zit alles op mijn moederbord er nog steeds op...

Techno>Music

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen. Misschien heb je kortsluiting veroorzaakt, of wellicht heb je niet goed genoeg rekening gehouden met ESD.

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Topicstarter
Ik heb nochtans mezelf ontladen via de aarding voordat ik begon met werken..doe ik altijd bij pc gedoe...
Uit die link van je is het enige wat ik nu zou kunnen doen de spanningen meten op mijn voeding maar aangezien de fans draaien neem ik aan dat daar alles goed mee is....

Techno>Music