Toon posts:

azureus.exe sluit niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een probleem met azureus. Het programma op zich werkt meestal goed maar er is wel een probleem bij het afsluiten.

Als ik het programma sluit dan blijft er nog altijd een proces lopen in de taskmanager. Als ik dan op 'end process' klik gebeurt er niets.
Ook via 'dos' de task proberen te killen geeft geen effect.

Naast dat dit toch wel wat geheugen gebruikt is er nog het probleem dat ik azureus niet meer kan opstarten zonder eerst heel de pc opnieuw te moeten heropstarten.

Ik heb al zitten zoeken op google maar tot zover nog geen oplossing gevonden.

Iemand enig idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?

Verwijderd

Azureus vind ik persoonlijk wel een leuk programma maar het heeft echt een geheugen vretende rommel code :)
Ik heb het probleem overigens nog nooit gehad, maar ik zou je adviseren om op virussen te scannen natuurlijk, en op ad-aware en dergelijke.
Dit word door de meesten namelijk niet gewaardeerd op GOT (Door mij wel :))
Anders even Azureus opnieuw installeren?

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-06 22:14
als je het sluit blijft hij doorwerken, om hem volledig af te sluiten moet je eens kijken tussen de pictogrammen waar je tijd staat, msn en andere(rechts onder)

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:43

Snippertje

Light up your life

Ik raad je uTorrent aan. Ik gebruikte voorheen altijd Azureus, maar vrat geheugen en was traag. uTorrent is stuk beter :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Verwijderd

Topicstarter
met sluiten bedoel ik natuurlijk het helemaal afsluiten, dus niet dat er een pictogram staat enzo.

ik heb het al een paar keer opnieuw geinstalleerd, ook verschillende versies maar niets help.

en ik heb de pc juist geformateerd, dus ik vermoed dat de kans op een virus enzo klein is, voor het formateren was het probleem er ook al.

ik heb trouwens juist utorrent getest en die geeft hetzelfde probleem, een verband misschien?

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik trouwens windows vista moest dat mss iets uitmaken
Pagina: 1