Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Slechte service van verschillende providers(vodafone in dit

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Pff wat vind ik dit slecht zeg.

Wanneer je bij Vodafone je contract verlengt betaal je MEER voor een toestel dan wanneer je een NIEUW abo neemt...Gebeld en gevraagd of daar wat aan gedaan kon worden. Nee dit is een code welke wij hebben afgesproken blablabla...

Kortom als klant wordt je niet gewaardeerd, enkel nieuwe abonnees. Rare is, je kan wel een NIEUW abo aanvragen(zonder nummerbehoud) ... Dus de weg die je nu kan nemen is

abo-->prepaid-->nieuwe abo

dan heb je wel je korting die je als nieuw abo zou ontvangen...

Meer providers die zo klant 'vriendelijk' zijn?

Verwijderd

Ja volgens mij gaat dat bij veel providers zo. Maar als je gewoon op internet ergens besteld maakt het geen fluit uit qua prijzen. Dan krijg je bij verlengen net zoveel korting als bij een nieuw abbo...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:24:
Ja volgens mij gaat dat bij veel providers zo. Maar als je gewoon op internet ergens besteld maakt het geen fluit uit qua prijzen. Dan krijg je bij verlengen net zoveel korting als bij een nieuw abbo...
Hmm niet vij Vodafone online(dan is de I620 zo lekker goedkoop) en ook via smartphone shop is verlenger duurder dan nieuw..

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Bij T-mobile is het ook hetzelfde hoor, geen prijsverschil.

Alleen acties zijn natuurlijk alleen voor nieuwe klanten, en een nieuw nummer vind ik altijd wel fijn (altijd leuk om je vrienden te spammen/voor de gek houden met je nieuwe nummer :) ).

Pentaxiaan

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-11 09:59
Ik geloof dat KPN ook 10 euro duurder is bij een verlenging. Ik vind het maar vreemd! :)

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Is tot nu toe bij alle providers?? Altijd al geweest!

KPN -> gaat/is er wat aan het doen.!
TMO -> gaat/is er wat aan het doen!

Maar nog niet schrikbarend allemaal!!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Frunnik schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:05:
Is tot nu toe bij alle providers?? Altijd al geweest!

KPN -> gaat/is er wat aan het doen.!
TMO -> gaat/is er wat aan het doen!

Maar nog niet schrikbarend allemaal!!
Bij TMO bouw je een klantenstatus op adhv de hoogte van je facturen, het komt er dus op neer wanneer je veel belt, je een hoge waarde hebt en je bij het verlengen van je contract een voordelige(r) aanbod krijgt dan bij een nieuwe klant, wat ook vrij logisch is. Ook bij een gemiddeld belgedrag (denk aan 30 euries pmnd) krijg je bij het verlengen van je contract een voordeligere aanbieding dan wanneer je opnieuw klant wordt.

Stel, je belt echt heel erg weinig en je gaat je contract verlengen bij TMO en je wilt dezelfde (lage) bundel houden, dan is de kans wel aanwezig dat je bij moet betalen (bij een niet sim-only contract), maar dan zal dat nooit meer zijn dan een nieuwe klant zou moeten betalen. Wil je niet bijbetalen, dan zou je in bundel omhoog moeten.

[ Voor 57% gewijzigd door Spinvis op 04-09-2007 21:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Spinvis schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:15:
[...]

Bij TMO bouw je een klantenstatus op adhv de hoogte van je facturen, het komt er dus op neer wanneer je veel belt, je een hoge waarde hebt en je bij het verlengen van je contract een voordelige(r) aanbod krijgt dan bij een nieuwe klant, wat ook vrij logisch is. Ook bij een gemiddeld belgedrag (denk aan 30 euries pmnd) krijg je bij het verlengen van je contract een voordeligere aanbieding dan wanneer je opnieuw klant wordt.

Stel, je belt echt heel erg weinig en je gaat je contract verlengen bij TMO en je wilt dezelfde (lage) bundel houden, dan is de kans wel aanwezig dat je bij moet betalen (bij een niet sim-only contract), maar dan zal dat nooit meer zijn dan een nieuwe klant zou moeten betalen. Wil je niet bijbetalen, dan zou je in bundel omhoog moeten.
Kijk dat klinkt logisch en goed. Zou VodaFone een voorbeeld aan kunnen nemen. Er wordt gemiddeld voor 70 euro per maand mee gebeld...Maar ,evrow zegt doodleuk, sorry we hebben een 'code' dat verlenging nu eenmaal duurder is

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

We begrijpen je ontevredenheid en dit is een bekend gegeven.

Helaas sluit ik dit topic, omdat dit topic geen discussiewaarde heeft.

Mijn advies is om dan maar gewoon over te stappen naar een andere provider. :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.