Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af of er hier mensen zijn die gewerkt hebben bij Profdesk, of beter nog steeds werken op dit moment?!

Ik heb namelijk een (zeer goed) aanbod gekregen van hen en zit te twijfelen of ik het zal accepteren of niet. Het is namelijk een erg klein bedrijf (25 mensen in dienst), nu maakt dat me op zich niet veel uit. Maar wat me wel uitmaakt is dat hun klanten nu ook niet tot de top van het bedrijfsleven horen.

Maar het aanbod is helemaal top, dusss ben ik benieuwd naar ervaringen van mensen die er reeds werken!

Bring it on! >:)

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:40
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:08:
Ik vraag me af of er hier mensen zijn die gewerkt hebben bij Profdesk, of beter nog steeds werken op dit moment?!

Ik heb namelijk een (zeer goed) aanbod gekregen van hen en zit te twijfelen of ik het zal accepteren of niet. Het is namelijk een erg klein bedrijf (25 mensen in dienst), nu maakt dat me op zich niet veel uit. Maar wat me wel uitmaakt is dat hun klanten nu ook niet tot de top van het bedrijfsleven horen.

Maar het aanbod is helemaal top, dusss ben ik benieuwd naar ervaringen van mensen die er reeds werken!

Bring it on! >:)
Vertel eens iets meer over jezelf? Heb je al ervaring, wat voor functie ga je daar dan bekleden? Wordt het je eerste baan?

Dan kunnen we ook meer aangeven of het bij je past en dergelijke.
Profdesk ken ik zelf van naam niet.

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Verwijderd

Topicstarter
Geen probleem om wat meer over mezelf te vertellen, maar ik hoef niet per sé van anderen te weten of ik daar pas of niet...het gaat mij er om wat anderen van het bedrijf vinden. ;)

En nee, het wordt niet mijn eerste baan. Ik werk al geruime tijd in de IT.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 23:19 ]

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07 08:18
Kickje...

@Pocketlook

Ben jij nog in dienst gekomen (en misschien nog steeds) bij Profdesk?

wat is het voor soort bedrijf - formeel of informeel?
hoe is de salarieering?
hoe zijn de secundaire arbeidsvoorwaarden?
Welke regio zijn de actief?

ik kreeg nl. een uitnodiging van hen op mijn CV op monsterboard.

Time is an illusion, Lunchtime doubly so