Toon posts:

Geen post bij GA P35-DQ6 E6700

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus het volgende systeem :

Gigabyte P35-DQ6
Intel Core 2 Duo E6700
2 GB Hyperx Kingston 6400 DDR2 800
Antec TruePower 2.0 550 W voeding EPS

Ik heb eerst de processor en de koeler er op gezet, de koelpasta was al opgedroogd, omdat ik hem al op een ander moederbord had gehad.

Deze heb ik geinstalleerd in de kast, allereerst heb ik van die koperen standoffs neergezet op de plaatsen van de schroeven van het moederbord.
Hier nummer 8 van. Afbeeldingslocatie: http://www.rackmount.com/pcwsupport/ChasisInstall/RM0211/image001.gif

Vervolgens vast geschroefd in de case, met normale schroeven. Hierna heb ik de grote voedings connector aangesloten, een pcie ati vga kaart in gezet. En de 4 pins atx voeding aangesloten, en ook de cpu fan.

Ook heb de kleine stekkertjes voor speaker power button en led er op gezet.

Hierna heb ik de voedingskabel er in gestoken, voeding aangezet. De lampjes op mijn toetsenbord licht even op, vervolgens druk ik op de power on button en gaat de fan van de voeding samen met de aangesloten case voeding een seconde aan en vervolgens weer uit. Geen beeps, helemala niets :(

Wat kan heir het probleem zijn? De opgedroogde koelpasta? De standoffs? De apparatuur is splinternieuw.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

*kuch* Hangen en Opstartproblemen troubleshooter :P Die al doorgenomen?

Het kunnen namelijk 1001 dingen zijn, van je PSU, tot je CPU en terug :)

[ Voor 39% gewijzigd door Notna op 04-09-2007 19:10 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Notna schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:09:
*kuch* Hangen en Opstartproblemen troubleshooter :P Die al doorgenomen?

Het kunnen namelijk 1001 dingen zijn, van je PSU, tot je CPU en terug :)
Yap, gaat mij er vooral om of er mensen zijn met zeflde of vergelijkbare board en of ze ook problemen ondervonden en wat ze hier aan gedaan hebben.

Verwijderd

Koelpasta opgedroogd kan doch dient minstens POST kunnen passeren zonder pasta alszolang CPU koud is.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2016 04:39 ]

Verwijderd

RAM goed aandrukken.