Ik ben momenteel bezig met een netwerk aan te leggen in 1 van de panden van mijn huurbaas. Via dit netwerk word de internet verbinding van @home verdeelt door het hele pand. dit verdelen gebeurt door een linksys router de WRT300N met remote management functie.
Nu wil mijn huurbaas de router van afstand kunnen bedienen maar na veel gebel met @home en linksys wil het tot nu toe nog steeds niet lukken.
Nu is mijn laatste hoop gevestigd op jullie en of jullie mij verder kunnnen helpen.
wat heb ik geprobeerd?
toegangs poorten gewijzigd van 8080 naar 50 = bied geen uitkomst.
op verschillende locaties geprobeerd = geen verschil
met verschillende providers geprobeerd = met orange werkte het met @home niet.
Naar oplossing gezocht op tweakers = kon geen oplossing vinden op tweakers in combinatie met @home.
Ik durf niet te zeggen waar het aan ligt en bij @home en linksys kunnen ze me niet meer verder helpen. weten jullie misschien wat ik fout doe of hebben jullie dezelfde ervaring en de oplossing?
En tips waar ik op kan letten zijn altijd welkom.
Nu wil mijn huurbaas de router van afstand kunnen bedienen maar na veel gebel met @home en linksys wil het tot nu toe nog steeds niet lukken.
Nu is mijn laatste hoop gevestigd op jullie en of jullie mij verder kunnnen helpen.
wat heb ik geprobeerd?
toegangs poorten gewijzigd van 8080 naar 50 = bied geen uitkomst.
op verschillende locaties geprobeerd = geen verschil
met verschillende providers geprobeerd = met orange werkte het met @home niet.
Naar oplossing gezocht op tweakers = kon geen oplossing vinden op tweakers in combinatie met @home.
Ik durf niet te zeggen waar het aan ligt en bij @home en linksys kunnen ze me niet meer verder helpen. weten jullie misschien wat ik fout doe of hebben jullie dezelfde ervaring en de oplossing?
En tips waar ik op kan letten zijn altijd welkom.