Ik heb onlangs dus zo'n Samsung 206BW gekocht. Ik moet zeggen dat ik erg geniet van het beeld en de resolutie maar omdat ik Unreal Tournament 2004 op een nogal hoog niveau speel heb ik vrij veel last van de screen tearing die optreed bij het spelen. Ik heb vertical sync al aangezet in de nvidia drivers (in unreal zelf kan dit ook maar dit levert gruwelijke mouselag op). Nu is het probleem enigsinds verholpen alleen zit ik dus nu vast aan de 60hz die de monitor heeft.
Volgens de specs en in windows kan ik de refresh rate van de monitor op 75 zetten. Dit is nog steeds niet erg veel maar het zou wel helpen. Als ik echter een resolutie kies die daar op aansluit en hem op 75hz zet word de resolutie wel verandert maar de refresh rate niet (althans, dat zie ik als ik op mijn menu knopje op de monitor druk). Is dit een bekende bug en/of is daar een fix voor? Heb al flink wat lopen zoeken maar kan nergens iets vinden.
Ik gebruik de DVI aansluiting aangezien mijn 8800gts alleen 2x dvi heeft.
Specs:
Intel Core2duo 2.66
Geforce 8800gts
Windows Vista 64
Samsung Syncmaster 206BW
de rest doet er volgens mij niet toe
Volgens de specs en in windows kan ik de refresh rate van de monitor op 75 zetten. Dit is nog steeds niet erg veel maar het zou wel helpen. Als ik echter een resolutie kies die daar op aansluit en hem op 75hz zet word de resolutie wel verandert maar de refresh rate niet (althans, dat zie ik als ik op mijn menu knopje op de monitor druk). Is dit een bekende bug en/of is daar een fix voor? Heb al flink wat lopen zoeken maar kan nergens iets vinden.
Ik gebruik de DVI aansluiting aangezien mijn 8800gts alleen 2x dvi heeft.
Specs:
Intel Core2duo 2.66
Geforce 8800gts
Windows Vista 64
Samsung Syncmaster 206BW
de rest doet er volgens mij niet toe