Op een webserver (Server 2003, Apache 2.2.4, PHP 5.2.3) heb ik de volgende pagina:
post.php doet niets anders dan print_r($_POST). Het probleem: de post waarden worden met IE niet meegestuurd. post.php laat slechts Array ( ) zien. In FF geen enkel probleem. Ik heb het op verschillende systemen op verschillende locaties geprobeerd, maar geen succes gehad. De apache config is vrij standaard, heb alleen een stukje toegevoegd om compressie te gebruiken:
Maar ook als ik dat weghaal doet het probleem zich voor. Als laatste heb ik in een .htaccess file ExpiresActive aan gezet (en inmiddels weer uit) maar ook dat maakt geen verschil.
Ik heb van alles geprobeerd (toevoegen van allerhande PHP headers), maar nog geen oplossing gevonden. Heeft iemand een idee waar ik het moet zoeken?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>
<head>
<title>test</title>
</head>
<body>
<form action="post.php" method="post">
<input type="text" id="title" name="title" value="test" />
<input type="submit" />
</form>
</body>
</html> |
post.php doet niets anders dan print_r($_POST). Het probleem: de post waarden worden met IE niet meegestuurd. post.php laat slechts Array ( ) zien. In FF geen enkel probleem. Ik heb het op verschillende systemen op verschillende locaties geprobeerd, maar geen succes gehad. De apache config is vrij standaard, heb alleen een stukje toegevoegd om compressie te gebruiken:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| <Location />
# Insert filter
SetOutputFilter DEFLATE
# Netscape 4.x has some problems...
BrowserMatch ^Mozilla/4 gzip-only-text/html
# Netscape 4.06-4.08 have some more problems
BrowserMatch ^Mozilla/4\.0[678] no-gzip
# MSIE masquerades as Netscape, but it is fine
# BrowserMatch \bMSIE !no-gzip !gzip-only-text/html
# NOTE: Due to a bug in mod_setenvif up to Apache 2.0.48
# the above regex won't work. You can use the following
# workaround to get the desired effect:
BrowserMatch \bMSI[E] !no-gzip !gzip-only-text/html
# Don't compress images
SetEnvIfNoCase Request_URI \
\.(?:gif|jpe?g|png)$ no-gzip dont-vary
# Make sure proxies don't deliver the wrong content
# Header append Vary User-Agent env=!dont-vary
FileETag None
</Location> |
Maar ook als ik dat weghaal doet het probleem zich voor. Als laatste heb ik in een .htaccess file ExpiresActive aan gezet (en inmiddels weer uit) maar ook dat maakt geen verschil.
Ik heb van alles geprobeerd (toevoegen van allerhande PHP headers), maar nog geen oplossing gevonden. Heeft iemand een idee waar ik het moet zoeken?