Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:13

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Ik zit met een probleem met mijn ZVM 60 GB. Gisteren was ik muziek aan het luisteren en zag dat de accu bijna leeg was, indicator was rood. Dus ik hem aan de usb gehangen om op te laden, maar toen ging het mis. Op het moment dat ik het blokje met de usbkabel eraan wilde aansluiten, ging de ZVM uit. Op zich zou dat kunnen ivm lege accu, maar na een nacht aan de stroom te hebben gehangen van de oplader, gaat hij nog steeds niet aan. Ik krijg ook geen batterij-indicator in beeld. Sluit ik hem aan met usb, dan gebeurt er niets, hij gaat niet aan, hij geeft geen beeld voor batterijniveau, het lampje bovenop knippert niet, helemaal niets. Doe ik de netspanningadapter eraan, dan brand het lampje constant maar geeft verder ook geen teken van leven. Iemand een idee wat er mis kan zijn? Het indrukken van de reset heeft ook geen effect.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tis handiger als je er een eigen topic voor aanmaakt, zie ook de topicwaarschuwing.

In ieder geval, het klinkt als een probleem met de batterij. Wellicht dat er iets in het elektrische circuit iets mis is gegaan. Ik zou verder niet weten hoe je dit zelf op zou kunnen lossen..

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Oeps, helemaal vergeten die waarschuwing :X. Ik vind het wel vreemd dat hij op USB geen teken geeft of wat dan ook en op netspanning weer wel. Misschien Creative eens bellen ofzo of zij iets weten, anders wordt het een garantiepunt.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
RoD schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 00:09:
Tis handiger als je er een eigen topic voor aanmaakt, zie ook de topicwaarschuwing.
Tada... :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:42

_Apache_

For life.

Kan je USB hub/port genoeg sap leveren?

Heeft hij wel geladen of is je Zen nieuw?

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Mijn ZVM is net 2 maanden oud. Dat USB te weinig levert kan niet, omdat er aan mijn computer geen extra USB apparaat is toegevoegd sinds ik hem heb. Sterker nog, er is een apparaat minder (webcam). Hij geeft helemaal niets aan, geen scherm indicatie, geen knipperende led, helemaal niets. Hang ik hem aan stroom, dan krijg ik alsnog geen enkele reactie, alleen het ledje brand constant.

ps, mijn dank is groot DeeD2k2. Overigens als titel, laad niet op, beter is 'doet niets meer'. Want via netspanning krijg hij wel stroom, maar krijg hem met geen mogelijkheid aan.

[ Voor 14% gewijzigd door Hero of Time op 04-09-2007 18:09 ]

Verwijderd

Kan je niet gewoon even batterij eruit halen, de aanknop indrukken (zodat die helemaal ontlaad) en vervolgens weer de batterij terug doen?

@ hieronder |:( ok

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 18:32 ]

• Lone
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Dat is niet mogelijk bij een Zen Vision:M

• RoD
  • Niet online

RoD

_Apache_ schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:10:
Kan je USB hub/port genoeg sap leveren?
Hij heeft ook de netstroomadapter geprobeerd.
Heeft hij wel geladen of is je Zen nieuw?
Hij heeft er muziek mee geluisterd, dus het ding is niet nieuw :)

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Niet nieuw en vol met bijna 10.000 nummers. Zou zonde zijn als ik dat niet zonder retourneren opnieuw erop moet zetten (zit er wel aan te denken om het opnieuw te doen, ivm tags). Zit liever een paar uur muziekloos dan een paar weken.

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat je nog kunt doen is handmatig de batterij vervangen... Maar dat is natuurlijk een riskante onderneming, en je bent dan sowieso je garantie kwijt. Bovendien heb je niet de garantie dat het gaat werken.

Tsja, dit soort dingen zijn gewoon heel lastig zelf op te lossen aangezien het probleem mechanisch lijkt te zijn.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Goed, dat betekend dat ik van de week naar de Media Markt ga, en direct een vervangend apparaat ga vragen. Indien het een tijd duurt, wil ik precies weten hoe lang en wat ze gaan doen. Wordt nog leuk om de klantenservice te vinden in de MM bij mij 'om de hoek'.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Ben vandaag bij de MM langs geweest. Ik heb krediet om direct een nieuwe te kunnen krijgen (indien op voorraad, anders een tegoedbon en moet hij besteld worden), reparatie kan ongeveer 20 dagen duren volgens de medewerker, maar het kan sneller gaan door direct contact op te nemen met Creative zelf. Wat is denken jullie verstandiger/sneller/goedkoper? Als ik contact neem met Creative, zal ik dat dan via mail of telefoon doen? Ik heb niet echt zin om naar Ierland te gaan bellen (telefoonnummer is namelijk +353 1 4333272), maar als het sneller is, dan is dat niet echt een probleem.

• KRG
  • Laatst online: 22-11 12:58

KRG

Misschien eerst proberen te mailen, dat is is sowieso gratis.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Goed, mail formulier net ingevuld en verstuurd. Nu maar afwachten. Hopelijk krijg ik snel een nieuwe of hebben ze hem snel gefixt, want zonder muziek is het zo stil.

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik ben benieuwd of je uberhaubt antwoord krijgt op je mail. Zal niet de eerste keer zijn dat een dergelijk emailform gewoon genegeerd wordt.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Ik begin nu ook te twijfelen. Ik heb namelijk duidelijk mijn mail adres erin gezet, extra controle voor spelfouten gedaan en heb nog steeds geen bevestigingsmail.

Edit:
Mail ontvangen om 17:42. Lekker laat. Maar ja, beter laat dan nooit. Er is iig iets goed gegaan, nu de rest van de afhandeling.

[ Voor 29% gewijzigd door Hero of Time op 07-09-2007 19:00 ]

Pagina: 1