Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

'Phone House aanbieding' - geen verbinding met KPN 3G?

Pagina: 1
Acties:

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Ik heb vandaag de aanbieding van the phone house opgehaald, en ik krijg dit zijn mijn testresultaten:

5.2 KByte/sec (=42 kbps)
1.8 KByte/sec (=14 kbps)
53.0 Conn/min

Duss.... geen G3 verbinding maar een belachelijk slechte GPRS verbinding (met mijn PIT abbo heb ik het dubbele).

Nu doe ik in de "Telfort Mobile Connect" applicatie manual KPN's 3G verbinding kiezen (staat 'available', dus geen 'forbidden' zoals de rest). Na even gewacht te hebben komt de melding "Failed login" o.i.d. .

Hier baal ik als een stekker van, mijn huidige T-mobile Abbo is sneller en 3x zo goedkoop.

Ik woon in Rotterdam, een vaste verbinding is geen mogelijkheid voor mij. (ik gebruik dit dus vrijwel alleen daar, op een vaste computer)

Kan iemand mij uit deze belachelijke situatie helpen?

[ Voor 14% gewijzigd door SirNobax op 04-09-2007 16:20 ]

Pentaxiaan

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

The Phonehouse, Telfort of als laatste KPN... Wij jammer genoeg niet...

Wat zegt TPH hierover?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• SirNobax
Als enigste kan ik Telfort contacteren, dit staat ook in hun handleiding. Maar met hun "door grote drukte verzoeken wij u op een later tjidstip terug te bellen" schiet ik ook niets op.

Wat is die software/hardware van dat apperaat brak zeg, ik moet 40 handelingen doen om hem na een restart zich te laten herkennen.

Heeft iemand nog (positieve) ervaringen over dit product, want mijn humeur is nu wel flink verpest :( )

Pentaxiaan

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-11 13:57
Mijn zus had vandaag zelfde midden in Amsterdam. Ongeveer zelfde snelheid. Ding metteen teruggebracht gelukkig deden ze bij The Phone house niet moeilijk hierover.

Verwijderd

ik heb het modem 1 dagje getest, maar dan met tmobile kaartje erin omdat ik geen data ab. heb van telfort. installatie was een makkie (xp) gewoon zijn werk laten doen, daarna op volle hsdpa snelheid tijdje gesurfd. Moest wel een modem string copy pasten. daarna deed ik er voor de gein een prepaid kaartje in van tmobile met bijna 1 euro bel te goed..Wat denk je? hsdpa en uren surfen, ra ra

• SirNobax
Nou ik heb het kaartje in mijn SE M600 gedaan, en:

Ook geen UMTS verbinding en een GPRS verbinding met 2 tot 3 vd 5 streepjes.
[EDIT] Nu heb ik weer 5 streepjes GPRS, sterkte ligt dus waarschijnlijk aan het weer ofzo 8)7

Doe ik mijn T-mobile kaartje erin, UMTS met 5 streepjes.

{EDIT}

....Oh, ik heb iemand bij Telfort te pakken gekregen, en die vertelde dat mijn toegang tot 3G verbindingen uitgeschakeld stond, dit zal dus wel bij meer mensen het geval kunnen zijn.
Als het goed is zal ik binnen 24 uur van mij 5kb/ps af zijn. :)

[ Voor 9% gewijzigd door SirNobax op 04-09-2007 19:19 ]

Pentaxiaan

Pagina: 1