Hm, ik word gek van dit probleem! Dus ik vraag hierbij jullie hulp.
De situatie is zo:
Momenteel gebruik ik het welbekende Lightbox om een afbeelding groot weer te geven op een website.
Nu is deze aangepast zodat ik meer informatie erin kwijt kan toegespitst op de applicatie.
Op deze applicatie zijn een aantal kleine fototjes te vinden verspreid over een kaart, en iedere afbeelding is te vergroten,
Nu heb ik het volgende probleem:
Standaard word de 'title' parameter uitgelezen door Lightbox om die weer te geven in de popup. Dat gaat in 80% van de gevallen goed, maar die overige 20% is ie leeg. Hij is wel gezet in het script, maar om een vage reden word ie gewist.
Ik heb het script al doorlopen opzoek naar bijv. een setAtribute die de 'title' parameter leeg gooit, maar niks kunnen vinden. In feite komt zelfs het woord 'title' maar 2x voor, en wel op de plekken waar die word opgevraagd.
Komt iemand dit probleem bekend voor? En zoja, wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?
Is er een manier om een javascript te tracen zonder de alert functie te gebruiken?
De situatie is zo:
Momenteel gebruik ik het welbekende Lightbox om een afbeelding groot weer te geven op een website.
Nu is deze aangepast zodat ik meer informatie erin kwijt kan toegespitst op de applicatie.
Op deze applicatie zijn een aantal kleine fototjes te vinden verspreid over een kaart, en iedere afbeelding is te vergroten,
Nu heb ik het volgende probleem:
Standaard word de 'title' parameter uitgelezen door Lightbox om die weer te geven in de popup. Dat gaat in 80% van de gevallen goed, maar die overige 20% is ie leeg. Hij is wel gezet in het script, maar om een vage reden word ie gewist.
Ik heb het script al doorlopen opzoek naar bijv. een setAtribute die de 'title' parameter leeg gooit, maar niks kunnen vinden. In feite komt zelfs het woord 'title' maar 2x voor, en wel op de plekken waar die word opgevraagd.
Komt iemand dit probleem bekend voor? En zoja, wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?
Is er een manier om een javascript te tracen zonder de alert functie te gebruiken?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| ....
if((imageLink.getAttribute('rel') == 'lightbox')){
// add single image to imageArray
imageArray.push(new Array(imageLink.getAttribute('href'), imageLink.getAttribute('title'), imageLink.getAttribute('name')));
alert(imageArray);
} else {
// if image is part of a set..
// loop through anchors, find other images in set, and add them to imageArray
for (var i=0; i<anchors.length; i++){
var anchor = anchors[i];
if (anchor.getAttribute('href') && (anchor.getAttribute('rel') == imageLink.getAttribute('rel'))){
imageArray.push(new Array(anchor.getAttribute('href'), anchor.getAttribute('title'), anchor.getAttribute('name')));
}
}
imageArray.removeDuplicates();
while(imageArray[imageNum][0] != imageLink.getAttribute('href')) { imageNum++;}
}
.... |
Doe maar een onsje meer...