Op zich niks mis met die site, vind 'm er leuk uitzien en een leuk idee (duidelijk uitgebreider dan pricewatch). MAAR (er is altijd een maar
)
- De eigenaar loopt wel eens te spammen met het URL in de utwente newsgroepen. (is geloof ik 2 keer voorgekomen, alas. daar kan ik dan nog mee leven.)
- hij plaatst banners op z'n site, je mag geen commerciele shit uithalen via je campusnet aansluiting. ( heb ik ook niet zo'n moeite mee, maar of het SNT het leuk vind)
als je zo'n site opzet, host 'm dan gewoon bij een commerciele provider.
edit: grrr.. tikfouten, ik moet maar eens gaan slapen
- De eigenaar loopt wel eens te spammen met het URL in de utwente newsgroepen. (is geloof ik 2 keer voorgekomen, alas. daar kan ik dan nog mee leven.)
- hij plaatst banners op z'n site, je mag geen commerciele shit uithalen via je campusnet aansluiting. ( heb ik ook niet zo'n moeite mee, maar of het SNT het leuk vind)
als je zo'n site opzet, host 'm dan gewoon bij een commerciele provider.
edit: grrr.. tikfouten, ik moet maar eens gaan slapen
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
is geen deja vu, SPAM
2 weken geleden werden wel al naar deze site gelokt, door dezelfde persoon
Slotje!
2 weken geleden werden wel al naar deze site gelokt, door dezelfde persoon
Slotje!
Ik had toen al een paar opmerkingen wegens grote fouten op ZIJN pagina. Ik heb net weer zitten kijken. Het blijkt nogsteeds brak. Er staan geen typenummers bij. Kijk ik bij harde schijven. IBM Deskstar, juist, zijn ook verschillende type's van geweest met grote snelheidsverschillen. Wat moeten we hier nou mee? Ik vind de pricewatch van tweakers gewoon de beste voor computeronderdelen (en de meeste wel denk ik)
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Aaargh!;
>als je zo'n site opzet, host 'm dan gewoon bij een commerciele provider.
Doen we ook: WideXS, binnenkort stoppen we met linken en zetten we alles bij onze hosting-provider.
schaduw & Decs;
Aangezien veruit de meeste mensen de site bevalt, ga ik er vanuit dat deze relevante posting op "Hardware Algemeen" goed zou worden ontvangen.
Stopdas;
Als "Er staan geen typenummers bij" bij harde schijven je enige concrete commentaar is, dan vind ik "Het blijkt nogsteeds brak" een erg rigoureuze conclusie van je.
..en wat betreft de Deskstar.. de 7200 rpm deskstar's op prijsindex waren voor 80% de 75 GXP. Vanaf morgen is alleen de GXP versie te vinden bij ibm deskstar 7200 rpm. Dus, bedankt voor de tip.
>als je zo'n site opzet, host 'm dan gewoon bij een commerciele provider.
Doen we ook: WideXS, binnenkort stoppen we met linken en zetten we alles bij onze hosting-provider.
schaduw & Decs;
Aangezien veruit de meeste mensen de site bevalt, ga ik er vanuit dat deze relevante posting op "Hardware Algemeen" goed zou worden ontvangen.
Stopdas;
Als "Er staan geen typenummers bij" bij harde schijven je enige concrete commentaar is, dan vind ik "Het blijkt nogsteeds brak" een erg rigoureuze conclusie van je.
..en wat betreft de Deskstar.. de 7200 rpm deskstar's op prijsindex waren voor 80% de 75 GXP. Vanaf morgen is alleen de GXP versie te vinden bij ibm deskstar 7200 rpm. Dus, bedankt voor de tip.
Pagina: 1