Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[wordpress] Plugin voor het invoegen van thumbnail

Pagina: 1
Acties:
  • 459 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben druk bezig met het ontwerpen van mijn eigen template voor wordpress. Het probleem dat ik nu ervaar is dat het een ramp is om een nieuw bericht te voorzien van tekst én een plaatje. De bedoeling is dat ik bij ieder nieuw item een apparte thumbnail/plaatje in kan voegen (ala geenstijl, vkamg etc).
Ik kom er nu ook wel via een omweg, maar er zal vast een plugin zijn die dat veel sneller doet. Ik heb me al een bult gegoogled dus ik hoop dat iemand een plugin voor wordpress kan tippen.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Gepersonaliseerd Resultaten 1 - 10 van circa 1.970.000 voor wordpress plugin thumbnail (0,19 seconden)
Mjah. Welke heb je geprobeerd, en waarom voldeden ze niet?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
De plugin database van Wordpress.org is zoooo groot dat je er bijna in omkomt.. Dus als je zelf gezocht had, was je waarschijnlijk ook hier uitgekomen... :s

[ Voor 3% gewijzigd door the-edge op 04-09-2007 13:27 . Reden: voutje ]

Verwijderd

Topicstarter
CodeCaster schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:24:
[...]

Mjah. Welke heb je geprobeerd, en waarom voldeden ze niet?
Ik heb er nog niet een geporbeerd maar ik heb er diverse beoordeeld op hun kunnen. Meestal zit er een preview bij. Ik zie echter nog niet diegene die ik zoek en hoop dus dat iemand met die met hetzelfde probleem zat een plugin kaan aanraden.
Ik zal eea wat beter omschrijven. Ik zoek dus een plugin die me helpt tijdens de "write post". Een titel en een stukje tekst invoegen is geen enkele probleem. Het is echter wel een probleem om dit te voorzien van een leuk plaatje, omdat tekst en plaatje elkaar in de weg gaan zitten.
Als ik dus iets wil maken in de trand van geenstijl.nl dan moet ik nu wederom met html gaan zitten zeulen en daar hoort een cms je nu net van af te helpen...

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Dan mag je rustig verder zoeken :) Wij zijn niet je persoonlijke zoekdesk.

Dit topic is gesloten.