Heren, wie weet kan iemand hier me helpen. Ik ben namelijk al 2 maanden aan het klooien hoe ik BF2 weer aan de gang moet krijgen.
Bij het laden van een map gooit hij mij er steeds uit met een "memory.dll doesn't seem sane" foutmelding
. Een enkele keer crasht hij gewoon zonder melding naar de desktop.
Het rare is dat zonder updates alles gewoon werkt. Bij alle patches (1.02 t/m de full van 1.41) krijg ik bovenstaande crashes.
Wat ik al heb gedaan:
Fresh XP (met sp2) install (omdat ik "patch failed" meldingen kreeg, dat is nu gelukkig verholpen).
Verschillende patches geprobeerd (verschillende versies en verschillende van één versie).
Nieuwste nvidia drivers.
DX9 geupdate
PB geupdate
26 reinstalls van bf2 ongeveer
Mijn systeem:
p4 ht (mhz weet ik zo niet)
asus p4p800vm mobo
1,5 gig geheugen (gechecked met mem86)
asus 6800LE nvidia kaartje
Volgens de EA site worden memory.dll meldingen veroorzaakt door verkeerde sata drivers. Waar kan ik dit controleren? Ik heb namelijk de intel chipset drivers van de asus site geinstalleerd voor mijn mobo. (ook de soundmax drivers van asus)
Wie kan mij helpen???
Bij het laden van een map gooit hij mij er steeds uit met een "memory.dll doesn't seem sane" foutmelding
Het rare is dat zonder updates alles gewoon werkt. Bij alle patches (1.02 t/m de full van 1.41) krijg ik bovenstaande crashes.
Wat ik al heb gedaan:
Fresh XP (met sp2) install (omdat ik "patch failed" meldingen kreeg, dat is nu gelukkig verholpen).
Verschillende patches geprobeerd (verschillende versies en verschillende van één versie).
Nieuwste nvidia drivers.
DX9 geupdate
PB geupdate
26 reinstalls van bf2 ongeveer
Mijn systeem:
p4 ht (mhz weet ik zo niet)
asus p4p800vm mobo
1,5 gig geheugen (gechecked met mem86)
asus 6800LE nvidia kaartje
Volgens de EA site worden memory.dll meldingen veroorzaakt door verkeerde sata drivers. Waar kan ik dit controleren? Ik heb namelijk de intel chipset drivers van de asus site geinstalleerd voor mijn mobo. (ook de soundmax drivers van asus)
Wie kan mij helpen???