Ja.
Maar het is wellicht iets moeilijker dan met een DSLR en je zal dus waarschijnlijk ook iets meer licht mee moeten nemen.
-1-
Ik zou voor een grotere DOF hebben gekozen, zodat de buik (waar het toch om gaat lijkt mij) iets scherper in beeld komt.
-2- Ik stoor me dus helemaal niet aan de grote kreukels in het laken, maar ik zou het laken even gestreken hebben voor de tijd, zodat de kleine kreukels, met name in het midden, minder opvallen.
Wellicht inderdaad het model een stuk verder van het laken zetten, zodat de kreukels bovenin buiten je DOF vallen, maar dan zou ik wel zorgen dat er nog wel wat kreukels rond haar voeten liggen. (Niet overdrijven natuurlijk) maar door die kreukels bij haar voeten blijft er meer te zien over.
Heb je deze foto ook als ze iets meer naar de camera gedraait staat? Een beetje zoals foto 3, dat lijkt mij een leukere foto...
-3- Ik zou deze een stuk kleiner hebben genomen of er een stuk af hebben gecropt. De benen vind ik er namelijk niet echt florisant uitzien. (Dat valt in die jurk overigens helemaal niet op. Ik weet niet wie de kleding heeft gekozen, maar goede keuze!)
-4- Ik ben het eigenlijk wel eens met Marlieke. Of meer of minder haar. Opsteken zou ook een idee zijn geweest. Daarnaast vind ik de kledingkeuze van manlief wat minder... Ik zou er voorstander van zijn geweest om een meer effen overhemd te kiezen (dus zonder die naden en zo) en een zwarte broek. (GEEN SPIJKERBROEK).
Tja, zo een beetje mijn gedachten er bij.
Zoals je ziet, heb ik eigenlijk vrij weinig fototechnische opmerkingen en aanmerkingen. De technische uitvoering vind ik (zeker gezien de omstandigheden) best goed.