Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:19:
[...]
Tja dat moet je per situatie bekijken.
Wat me voor jou het beste lijkt is om de wat "simpele" ICT werken te doen (assemblage / junior systeembeheerder / helpdesk-support medewerker) en in de avonduren leren en cursussen volgen.
Idd. Als je nog relatief jong bent kom je meestal wel overal aan de bak. Je bent dan minder duur voor bedrijven, en hopelijk ook goed genoeg gemotiveerd om te draaien binnen het bedrijf.
Mijn eigen eerste werkplek begon ook bij een simpel PC-boertje, jaartje aan ervaring opgedaan, en ondertussen werkzaam als weliswaar dezelfde functie, maar dan meer ervaring als dat ik toen had, aangezien ik 'werk' nu veel sneller klaarheb dan normaal. Dat maakt me ook erg goed in in wat ik doe

Je kan ook altijd kiezen voor een 4dagen school / 1 dag stage, of andersom achtige opleiding kiezen. Dan heb je scholing en een stageplek waar je ervaring opdoet, en natuurlijk een kleine vergoeding krijgt.
Mijn ervaring is wel met TD , is dat als je thuiskomt absoluut geen zin meer hebt in TD'achtig werk. Dus eigenlijk iedereen die buiten werktijd om technische vragen aan je stelt, niet zo'n zin hebt om daarin te antwoorden

Ik wordt eerlijk gezegd een beetje knar van op feesten, als mensen vragen wat ik doe, enzo.
Op latere duur wil ik het toch hogerop gaan zoeken. Ligt er eigenlijk maar net aan in waar ik zin heb