Toon posts:

scrollen en scherm verplaatsen hapert

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu net op m'n nieuwe PC (in elkaar laten zetten).. heb net windows geinstalleerd en zat een beetje te kijken, en opeens zie ik dat hij heel raar doet als ik een map beweeg, of een internet scherm.. als ik op de bovenste rand klik om hem te verschuiven en dan de muis naar beneden haal dan gaat de map niet vloeiend naar beneden maar gaat hij zo'n 2 keer per seconde meteen een paar centimeter omlaag... ook als ik een map kleiner / groter maak of probeer te scrollen op een internetsite heb ik dit.. het lijkt er wel op alsof hij zich heel langzaam vernieuwd ofzo.. als ik op mijn monitor in het menu naar info ga staat er Digital, 64,5kHz 60Hz PN 1680x1050...weet iemand hoe dit kan? het gaat om een 226BW..

de computer:
C2D E6750, club3D GTS 320MB, 2GB kingston 667mhz, spinpoint T166 320GB HDD.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-02 07:18

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dat heb ik ook wel eens gehad. Updaten van Windows wil wel helpen. Volgens mij is het een bepaalde IE update. Geen idee welke, van de letterlijk 87 updates het is.

Dividend for Starters

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je je videodriver wel geinstalleerd? Anders heb je kans de de windows UGA driver wordt gebruikt (of een vergelijkbaar iets in Vista). En die is idd retetraag. Dus zorg ervoor dat je ook alle drivers netjes hebt geinstalleerd.

Verwijderd

Hmzz grote kans dat je de drivers voor je videokaart nog niet hebt geinstalleerd :)

Verwijderd

Topicstarter
Drivers heb ik nog niet geinstalleerd.. zal het meteen even doen.. maar toch vreemd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:48:
Drivers heb ik nog niet geinstalleerd.. zal het meteen even doen.. maar toch vreemd.
Is totaal niet vreemd, ik heb het ook op een nieuwe PC gehad waarbij ik het scherm al via de videokaart had aangesloten maar de videokaart zelf nog niet had geinstalleerd..

Zodra je de drivers installeert dan werkt het als het goed is vloeiend

edit:
@ hierboven, je was me net een paar seconde voor Twer_Dan :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 12:50 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Drivers heb ik nog niet geinstalleerd.. zal het meteen even doen.. maar toch vreemd
Vreemd :?

Als je geen drivers installeert heb je geen enkele vorm van acceleratie ter beschikking. De enige vreemde zaken is dat jij een topic opent hierover voordat je (andere) drivers probeert en dat je überhaupt verwacht dat een systeem met missende drivers normaal zou moeten werken :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.