Toon posts:

Dell met Vista weigert USB devices

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een Dell Dimension C521 staan met Vista erop. Meerdere USB devices herkent hij niet en gaat naar stuurprogramma zoeken. Gaat om Sandisk Cruzer Micro USB stick maar ook om Olympus C765 Ultra Zoom camera. Olympus verwijst naar Dell, Dell naar Olympus. What to do??

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-02 19:35

VisionMaster

Security!

Misschien dat Dell en Olympus naar MS Vista moet wijzen? Zijn er geen Vista drivers voor je Olympus te vinden op de Olympus website? (ps: je bent niet de enige die niet alles kan aansluiten op een Vista machine). Ik denk niet dat het aan Dell ligt en de hardware in je Dell, als je min of meer zeker er van kan zijn dat alles hardware matig heeft gewerkt.

Krijg je nog wel een notificatie dat er nieuwe hardware is aangesloten op de USB of geheel geen kick?

I've visited the Mothership @ Cupertino

Verwijderd

Topicstarter
Yep, maar hij kan het niet vinden. Hebt wel gelijk; zal wel bij de fabrikanten liggen.

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-12-2025
Is je chipset wel goed geinstaleerd? Mischien dat ie daarom niet goed je USB devices kan herkenen?

Edit: Graag gedaan,haajee78. Succes.

[ Voor 16% gewijzigd door marquis op 04-09-2007 13:03 ]

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

Verwijderd

Topicstarter
Heel toevallig (ik geloof ook in Sinterklaas dus ook in toeval) heeft Dell aan het eind van de ochtend een BIOS Flash Update uitgebracht die............. verbeterde USB ondersteuning geeft en inderdaad, na de Flash werkt de heleboel ineens wel. Zou mijn telefoontje toch geholpen hebben of is dit gewoon domme toeval........ In ieder geval bedankt voor het meedenken!