🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Ondersteund je provider toch niet. In theorie is het dacht ik mogelijk ja... maar niet te doen
Verwijderd
Sorry maar dat is jammer genoeg niet mogelijk. De data overdracht word echt niet met een factor 2 versneld als je 2 56K-modems in je pc stopt.
Verwijderd
met 2 modems in je pc blijf je toch nog steeds 1 analoge lijn houdenOp zondag 11 februari 2001 11:39 schreef sp_strikwerda het volgende:
ik weet dat je met 2 ISDN lijnen tegelijk een snelheid van 128 kbps ipv 64 kbps kan halen, maar is dit ook mogelijk met analoge modems??
dit werkt dan zeker via "multilink" bij de verbindings-eigenschappen, moeten alle 2 modems hetzelfde nummer draaien???
tnx in advance!
Yep.Op zondag 11 februari 2001 20:57 schreef achappey het volgende:
[..]
met 2 modems in je pc blijf je toch nog steeds 1 analoge lijn houden
Verwijderd
nou dan, hoe kan je dan van 2 lijnen gebruik maken....Op zondag 11 februari 2001 21:30 schreef T het volgende:
[..]
Yep.
Met twee aparte lijnen(dus twee aparte telefoon nummers)
Maar waarom zou je het willen? Dat is dus 2x zo duur en erg veel snelheids winst heb je toch niet. En het is bovendien (volgens mij) heel moeilijk aan de praat te krijgen.Op zondag 11 februari 2001 21:48 schreef ubermaestro het volgende:
Met twee aparte lijnen(dus twee aparte telefoon nummers)
Verwijderd
WERKT NIET!
Je belt 2x in, dus je krijgt 2 verschillende IP adressen, dat kan je computer niet aan. Ik heb het geprobeerd met een ISDN en analoge lijn tegelijkertijd. Werkte dus niet.
Je belt 2x in, dus je krijgt 2 verschillende IP adressen, dat kan je computer niet aan. Ik heb het geprobeerd met een ISDN en analoge lijn tegelijkertijd. Werkte dus niet.
en toch is er ergens in sneelwijk (?) gelukt om iets van 6 isdn lijnen te bundelen....
This message was sent from a galaxy far, far away.
En wat denken jullie van kabelmodem+telefoonmodem tegelijk? Zou toch wel kunnen. Handig voor casemagebruikers
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
das pas lache>:)Op maandag 12 februari 2001 13:03 schreef athlonkmf het volgende:
En wat denken jullie van kabelmodem+telefoonmodem tegelijk? Zou toch wel kunnen. Handig voor casemagebruikers
Pagina: 1