[PHP] post separator puntkomma

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers...

In de php.ini (version 5) kan je de url separator ; instellen. Dit werkt prima. Alleen zodra er een post wordt gedaan, dan werkt het niet. Bij een print_r($_POST) zet het alle values onder een key!

Iemand die hier mee bekend is? Zit namelijk met het probleem dat de javascript (AJAX) aanroep ook in perl code wordt opgevangen en dit dus niet gewijzigd kan worden.

In de php.ini heb ik de "arg_separator.output" op ";&" staan.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Dan moet je ergens anders gaan kijken, want de separater.output geld alleen voor GET's

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ergens anders kijken in de zin van....? Ben op google aan het zoeken, maar nog zonder resultaat. En voordat ik de split funtie ga gebruiken wil ik eerst zeker weten of het echt geen instelling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Gebruik curl om vanuit PHP te posten - dan heb je veel opties en hoef je niet alles zelf te doen. Er zijn zat tutorials te vinden als je even googled. Dus misschien is dit een oplossing.

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

JayVee schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:44:
Gebruik curl om vanuit PHP te posten - dan heb je veel opties en hoef je niet alles zelf te doen. Er zijn zat tutorials te vinden als je even googled. Dus misschien is dit een oplossing.
lees anders het topic even :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dus!
Post dan gewoon niks of als iets je niet aan staat, maak een TR aan. Kicks zoals deze worden niet gewaardeerd

[ Voor 93% gewijzigd door Creepy op 04-09-2007 13:09 ]

Pagina: 1