Kan .PST file niet importeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.062 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sentinall
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-08-2023
Hallo iedereen,

Gisteren ben ik mijn mijn nieuwe in elkaar gezette PC overgestapt op Vista Ultimate met Office 2007 NL.

Voor heen draaide ik Windows XP met Office 2007 EN.

Voor ik de pc heb geinstalleerd heb ik de outlook.pst file op een cd opgeslagen om deze later te importeren (op deze wijze doe ik dit altijd)

Maar als ik outlook.pst probeer te importeren zegt het systeem:

Het Bestand ....\outlook.pst is geen bestand met perwsoonlijke mappen

Komt dit door het verschil tussen office EN en office NL?
Ben ik zo'n noob dat ik het fout doe?

misschien dat iemand van jullie hier ervaring mee heeft.

groet,
Ruud

Verwijderd

Volgens mij maakt dat niet uit, ik heb wel vaker talen door elkaar heen gehad en dat werkte prima, wel onder 2003.

Je krijgt dan verschillende inboxen etc.

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik geloof dat ik ook problemen had pst-bestanden te importeren. Wat bij mij werkte, is het bestand ergens neerzetten (Documents and Settings bijvoorbeeld), en dan in Outlook naar Account Settings te gaan. Als je daar op het tabblad Data Files klikt, kun je je pst-bestand toevoegen en eventueel als standaard instellen.

De Engelse termen moet je even omzetten naar het Nederlands, maar volgens mij zou dit moeten werken :) (Al weet ik niet of het de netste manier is :p)

[ Voor 5% gewijzigd door Falskdansker op 04-09-2007 17:06 ]

Steam

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 11:44

CNS

Volgens mij is het probleem dat je pst op een cd staat en dus read-only is.
PST's moeten altijd beschikbaar zijn om te schrijven. Dus eerst op hardeschijf zetten en dan importeren.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:39

Pogostokje

* twiet *

Probeer eens een nieuwe lege PST aan te maken en dan de opgeslagen PST te openen als Open -> Outlook data file. Dan kan je alles selecteren en naar je lege PST slepen. Dat lost vrijwel altijd het probleem op.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• Caspar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:02
CNS schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:08:
Volgens mij is het probleem dat je pst op een cd staat en dus read-only is.
PST's moeten altijd beschikbaar zijn om te schrijven. Dus eerst op hardeschijf zetten en dan importeren.
Na het kopieren van je CD op de harde schijf bij de properties ook even het vinkje "alleen lezen" weghalen en dan zou het gewoon moeten werken.
Pagina: 1