Hey,
Ik heb al wat mails rond gestuurd naar verschillende fabrikanten en wacht nog op reactie.
En natuurlijk asus opgebeld, maar die willen niet echt helpen.
Zit met het volgende.
Mijn vriendin heeft de ASUS S-Presso als machine.
Deze behuizing heeft een erg matige 200watt psu.
Nu wil ze ook sims 2 spelen en heb ik voor een goede prijs de 7950gt 512mb op de kop weten te tikken.
Systeem draaid nu dus niet zo lekker meer..
heb een tweede voeding aangesloten en deze dmv de groene,grijze en zwarte draden door verbonden aan de molex op het mobo.
ah fijn voedingen gaan tegelijk aan en op die tweede voeding zit de hdd en vga.
Toch valt het systeem uit als ik een spel opstart.
De 12v lijn is 12.09 en de 5v lijn = 4.999 dat zal het probleem niet moeten zijn.
Toch denk ik dat die kaart toch te veel van het mobo zuigt nog (ook al heb ik een extra voeding op de kaart aangesloten) waardoor pc uitvalt.
mijn vraag:
Weet iemand waar ik een voeding kan vinden met de volgende specificaties:
breedte: 140mm
hoogte: 55mm
diepte: 80mm
capaciteit: 550watt +
liefst een met een 70% + eff.
ik heb al een hoop mails verstuurd naar verschillende webshops en enkele fabrikanten van psus, maar wacht nog op reactie.
(mails zijn vanavond ook pas verstuurd)
Even een ander vraagje:
de hdd word tegen de 60 graden aan (word gekoeld met zon hdd koeler met twee van die 60mm fans) het is een WD 160gb E-IDE 8mb cache, deze worden normaal toch iets van 40/45 graden, of heb ik het mis ?
Ik heb al wat mails rond gestuurd naar verschillende fabrikanten en wacht nog op reactie.
En natuurlijk asus opgebeld, maar die willen niet echt helpen.
Zit met het volgende.
Mijn vriendin heeft de ASUS S-Presso als machine.
Deze behuizing heeft een erg matige 200watt psu.
Nu wil ze ook sims 2 spelen en heb ik voor een goede prijs de 7950gt 512mb op de kop weten te tikken.
Systeem draaid nu dus niet zo lekker meer..
heb een tweede voeding aangesloten en deze dmv de groene,grijze en zwarte draden door verbonden aan de molex op het mobo.
ah fijn voedingen gaan tegelijk aan en op die tweede voeding zit de hdd en vga.
Toch valt het systeem uit als ik een spel opstart.
De 12v lijn is 12.09 en de 5v lijn = 4.999 dat zal het probleem niet moeten zijn.
Toch denk ik dat die kaart toch te veel van het mobo zuigt nog (ook al heb ik een extra voeding op de kaart aangesloten) waardoor pc uitvalt.
mijn vraag:
Weet iemand waar ik een voeding kan vinden met de volgende specificaties:
breedte: 140mm
hoogte: 55mm
diepte: 80mm
capaciteit: 550watt +
liefst een met een 70% + eff.
ik heb al een hoop mails verstuurd naar verschillende webshops en enkele fabrikanten van psus, maar wacht nog op reactie.
(mails zijn vanavond ook pas verstuurd)
Even een ander vraagje:
de hdd word tegen de 60 graden aan (word gekoeld met zon hdd koeler met twee van die 60mm fans) het is een WD 160gb E-IDE 8mb cache, deze worden normaal toch iets van 40/45 graden, of heb ik het mis ?
I have no rivals, No man can be my equal!! http://tweakers.net/gallery/192408/sys