Mijn pc is succesvol overgeklokt naar 3,2ghz alle temps zijn goed en orthos heb ik ook succesvol heel lang laten draaien.
Nu heb ik het volgende probleem als ik mijn pc uitdoe en de volgende keer weer opstart valt hij even uit (de fans en de hd's stoppen met draaien) ongeveer 1,5 seconde duurt dit en daarna springt hij weer aan en start hij verder zonder problemen op(op de overgelokte settings).
Zonder overklok heb ik dit probleem niet.
Ik heb niks aan de spanningen veranderd die staan allemaal nog op stock en mijn specs zijn:
GigaByte Moederbord GA-P35-DS4
C2D E6600 @ 3,2Ghz
Asus8800GTS 320mb
2GB Kingston Value Ram
Antec Voeding Earthwatts 80+ 500 Watt
Scythe Ninja Plus Rev. B Aluminium
Het probleem vind zich alleen plaats bij een koude start en als ik iets in het bios aanpas en dan weer opnieuw start. Bij een reboot vanuit windows niet en ook niet vanuit standby.
Mijn vraag is wat is de oorzaak?
en kan ik het fixen zonder dat ik moet gaan overvolten?
Trackstarz
Nu heb ik het volgende probleem als ik mijn pc uitdoe en de volgende keer weer opstart valt hij even uit (de fans en de hd's stoppen met draaien) ongeveer 1,5 seconde duurt dit en daarna springt hij weer aan en start hij verder zonder problemen op(op de overgelokte settings).
Zonder overklok heb ik dit probleem niet.
Ik heb niks aan de spanningen veranderd die staan allemaal nog op stock en mijn specs zijn:
GigaByte Moederbord GA-P35-DS4
C2D E6600 @ 3,2Ghz
Asus8800GTS 320mb
2GB Kingston Value Ram
Antec Voeding Earthwatts 80+ 500 Watt
Scythe Ninja Plus Rev. B Aluminium
Het probleem vind zich alleen plaats bij een koude start en als ik iets in het bios aanpas en dan weer opnieuw start. Bij een reboot vanuit windows niet en ook niet vanuit standby.
Mijn vraag is wat is de oorzaak?
en kan ik het fixen zonder dat ik moet gaan overvolten?
Trackstarz
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 01:43 ]