Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

web n walk met de compact III op de mac?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik ben nu al een week aan t zoeken, maar ik vind zelfs nix op dit forum dusss

Ik heb een abonnementje lopen bij t mobile met web & walk
Ik gebruik daarvoor de Artemis compact III die je bij t mobile krijgt. ALs ik m via usb op mn laptop aansluit, en dan in t menu voor gedeeld internet kies kan ik zonder meer op mijn laptop t internet op, Alles werkt (op gprs snelheid dan) Heelaas loopt deze hp laptop op zn laaste eindjes (cdrom stuk windows verkankert, usb zit los naja, die gaat niet zo lang meer mee dus.

Nu heb ik gelukkig ook nog een Apple G4 ibook, maar als ik daar t zelfde doe dus aansluiten met usb, gedeelt internet kiezen op de compact dan gebeurt er helemaal niets. De mac ziet m gewoonweg niet.
en internet werkt dus ook niet. Wordt t gewoonweg niet ondersteund of zo?
en indat geval iemand een g4 ruilen voor een pc laptop? Het is namelijk mijn enige mogelijkheid tot internet hier in dit huis.
Zelfs t-mobile rept geen woord over hoe je met de compact III t net op kan met je apple.
Wel met een aparte box en daar is dus ook software voor maar dat programma herkent de compact niet
ben dus radeloos...

Ik heb trouwens laast een nokia 3110classic gekocht ook van tmobile als prepaid. Las ik de kaartjes verwissel kan ik met dat ding dus ook t net op, maar wat de mac betreft t zelfde probleem. Hij word gelukkig wel als blutooth telefoon herkend ( wat met de compact III dus ook niet gebeurt, de mac herkend m als headset...) en daar loopt de straat dus ook dood)

[ Voor 14% gewijzigd door verleemen op 04-09-2007 01:33 ]

The freedom of saying E=MC3

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:13
Mac ondersteunt niet de routing die de PC laptop wel ondersteund (softwarematig) voor het delen van internet. Ook is er geen software die dat wel mogelijk maakt.
Beste wat je kan doen is idd die Nokia en even verder zoeken hier op het forum naar hoe je verbinding kan maken via die mobiel met W&W (is namelijk wel mogelijk).

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Uit je ander topic:
Ginz schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:15:
web n walk met de compact III op de mac?

Is één topic niet genoeg?

Ook die voldoet mijn inziens niet echt aan de eisen van een topic, maar daarover later meer...

Weet je wat, ik edit die wel naar een betere en algemenere omschrijving

Bij nader inzien...

Ik denk je dat je beter een topic kan openen in APL over het internetten met je Mac middels een mobiele telefoon. De mobiele telefoon maakt in dit verhaal een minder belangrijke rol uit dan de Mac.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.