Ik ben een eindje bezig geweest met een macintosh site. Door andere plannen lag dit even stil, maar sinds enkele dagen ben ik er weer mee bezig.
Het schiet behoorlijk op, maar ik heb me vooral beziggehouden met wat verbeteringen in de code.
De site is zo goed als browseronafhankelijk, behalve die ene fout die ik niet wegkrijg.
Een voorbeeldje kan hier bekeken worden:
In IE en Opera vertonen de 'windows' de volgende onderkant, en je ziet dus de ene pixel die er teveel wordt getoond.

Firefox, Camino en Safari tonen het echter correct.
Ik heb al vanalles geprobeerd om die pixel weg te krijgen. Zonder succes echter. Het moet iets te maken hebben met de arrow-down, maar wat precies
(de firefox web-developer toolbar geeft me niet veel verduidelijking)
Het css bestand bevindt zich hier.
iemand die me kan helpen?
Het schiet behoorlijk op, maar ik heb me vooral beziggehouden met wat verbeteringen in de code.
De site is zo goed als browseronafhankelijk, behalve die ene fout die ik niet wegkrijg.
Een voorbeeldje kan hier bekeken worden:
In IE en Opera vertonen de 'windows' de volgende onderkant, en je ziet dus de ene pixel die er teveel wordt getoond.

Firefox, Camino en Safari tonen het echter correct.
Ik heb al vanalles geprobeerd om die pixel weg te krijgen. Zonder succes echter. Het moet iets te maken hebben met de arrow-down, maar wat precies
(de firefox web-developer toolbar geeft me niet veel verduidelijking)
Het css bestand bevindt zich hier.
iemand die me kan helpen?