Ik draai al tijden zonder probs een tripple boot met vista, xp en linux. Tot vandaag. In vista verscheen een vierkant (1 bij 1 cm) om mijn muiscursor. Mijn cursor bevond zich in de linker bovenhoek van dit vierkant en dit vierkant wat er zwart gearceerd uit zag bewoog mee. Uiteindelijk is het vierkant weggegaan door de animatieschema's van de muis uit te zetten.
Je begrijpt. Beetje jammer. De problemen waren echter nog niet over. In XP was de tekst onder icoontjes op mijn bureaublad niet meer leesbaar en daarnaast zorgde het verplaatsen van icoontjes voor artefeacts. Applicaties zagen er verders goed uit. Hardware versnelling 3 tandjes terug zetten zorge weer voor een leesbaar bureaublad.
Games daarentegen zitten zowel in vista als xp vol met artefacts.
Onder linux lijkt er niks aan de hand.
Gezien de crossplatform probs denk ik aan een hardware probleem. Gaat mijn radeon 9600 nu na jaren dienst langzaam dood of is hier iets anders aan de hand? Zowel in vista als XP heb ik driver updates gedaan. Daarnaast heb ik nog geken op AGP voltage verhogen/lagen en GPU/mem clock verhogen/verlagen effect had.
Je begrijpt. Beetje jammer. De problemen waren echter nog niet over. In XP was de tekst onder icoontjes op mijn bureaublad niet meer leesbaar en daarnaast zorgde het verplaatsen van icoontjes voor artefeacts. Applicaties zagen er verders goed uit. Hardware versnelling 3 tandjes terug zetten zorge weer voor een leesbaar bureaublad.
Games daarentegen zitten zowel in vista als xp vol met artefacts.
Onder linux lijkt er niks aan de hand.
Gezien de crossplatform probs denk ik aan een hardware probleem. Gaat mijn radeon 9600 nu na jaren dienst langzaam dood of is hier iets anders aan de hand? Zowel in vista als XP heb ik driver updates gedaan. Daarnaast heb ik nog geken op AGP voltage verhogen/lagen en GPU/mem clock verhogen/verlagen effect had.
[ Voor 3% gewijzigd door Terror op 03-09-2007 23:51 ]
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64