Toon posts:

nx8800gts probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb een nx8800gts 640 mb videokaart t2d640e nu heb ik bij elk spel dat hij vast slaat heb een pas nieuwe en snelle computer kan toch niet zo zijn dat het aan de hardware ligt? ps draai onder vista 32 bit en ja ik heb de laatste drivers gehaald van de nvidea site .

ps de kaart is wel van msi en heb een moederbord van msi platinum k9a
ik weet het echt niet meer
gr cindy

systeem info :

amd athlon 64 x2 dual 6000 +
msi moederbord k9a platinum 2040 mb

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 08:25

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Heb je al gekeken of je spanningen kloppen?
En wat heb je al geprobeerd om het probleem te achterhalen?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-06 16:34
Volgens mij moet er nog een extra stekker worden aangesloten op de kaart. Zit die er al in? En inderdaad, wat heb je zelf geprobeerd?

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:00
slaat heel je pc uit ? misschien de voeding .... of iets word te warm?
wat voor game? misschien een bug in het game.....?
beta drivers probeert? kan helpen.....

Ik heb dezelfde kaart als jouw en in het game "Loki" vista 64x gaan mijn drivers ook soms niet meer werken.... dus het kan echt van alles en nog wat zijn ;)

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 || Laadpaal: VoltTime One Business || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

Verwijderd

Topicstarter
heb gewoon de game fifa erop gezet demo 2008 als ik het opstart dan gaat hij effe lopen en dan slaat alles vast heb ook al gekeken naar de voeding en koeling dat zit allemaal goed en bij de game bioshock hetzelfde probleem ook vastlopen raar is het vind ik .

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:00
kijk eens of je de standard test van 3DMark06 kan doorlopen, als die dan uitschiet is er grote kans dat er wat miss is met de hardware en als niet dan zullen het wel je drivers zijn.

je hoort een score te krijge tusse de 9.500 en 11.000 punte.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 || Laadpaal: VoltTime One Business || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

Verwijderd

Topicstarter
Bschnitz schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 00:03:
kijk eens of je de standard test van 3DMark06 kan doorlopen, als die dan uitschiet is er grote kans dat er wat miss is met de hardware en als niet dan zullen het wel je drivers zijn.

je hoort een score te krijge tusse de 9.500 en 11.000 punte.
ok ga ik effe doen je hoort het nog !! thx

Verwijderd

Topicstarter
heb 3dmark06 gedaan, liep na 11 sec vast en ga terug naar zaak want dit klopt niet.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

GoT is geen helpdesk of vervanging voor een helpdesk. Er zitten hier veel mensen met kennis en ervaring die je willen helpen, maar om dat mogelijk te maken moet je zelf aan de slag willen, volledige en uitgebreide informatie geven en nauwkeurig zijn. Zo is "nvidea" vast een of andere handcreme, maar in computers kom je alleen chips van nVidia tegen.

Mocht je hier gewoon zelf iets mee willen doen, controleer:
- temperaturen. Hoe heet wordt dat ding? kan die hitte weg? (airflow in kast)
- voltages. Wat voor voeding heb je? wat zijn de voltages in BIOS?
- connectoren. Heb je de PCIe voedingsconnector wel aangesloten?
heb een pas nieuwe en snelle computer kan toch niet zo zijn dat het aan de hardware ligt?
Ja dat kan ook bij een nieuwe en snelle computer heel goed als de hardware zelf niet goed is, het verkeerd ingebouwd is, verkeerde drivers gebruikt zijn of de PC verkeerd gebruikt wordt (zo ver ingebouwd dat de hitte niet meer weg kan, bijvoorbeeld).

GoT helpt Tweakers die zichzelf helpen. Jij maakt het ons zo niet mogelijk jou te helpen. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.