Wie kan mij vertellen of het mogelijk is om 1 moederbord (dual CPU) met 2 harde schijven, 2 videokaarten en meer van die onzin, tegelijkertijd Windows 98 en Windows 2000 te starten? Dus op het ene beeldscherm 2000, en op het andere 98.
Onder windows .....????
Lijkt me niet.
Je hebt te maken met 1 moederbord, dus 1 bios, wat je primaire schijf aanroept vanwaar je os gestart wordt. Het is u met de huidige techniek voor zover ik weet niet mogelijk om 2 os-en tegelijk te starten.
Het enige wat ik me zou kunnen voorstellen is onder Linux via Samba oid (ben geen linux expert...) weede proc/videokaart te initieren.
Lijkt me niet.
Je hebt te maken met 1 moederbord, dus 1 bios, wat je primaire schijf aanroept vanwaar je os gestart wordt. Het is u met de huidige techniek voor zover ik weet niet mogelijk om 2 os-en tegelijk te starten.
Het enige wat ik me zou kunnen voorstellen is onder Linux via Samba oid (ben geen linux expert...) weede proc/videokaart te initieren.
reddie met gewoon twee systemen (dus een extra mobo) zal alles waarschijnlijk veel sneller en betrouwbaarder werken (als het al aan de praat krijgt met die twee ossen)
nee, tenzij je een paar ton voor een as/400 systeem overhebt. maar dat zal dan waarschijnlijk wel weer geen windows 98 ondersteunen
.