Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

klein probleempje hier. Heb pas me mobiele telefoon (W880i) aangesloten via USB op me pc. Maar, hij herkent hem niet en installeert geen drivers. Geen probleem dacht ik, dan wijs ik hem zelf wel de weg naar de CD met drivers erop. Maar nee hoor, deze horen niet bij het apparaat (de W880i dus) zegt hij!

Ik even op internet gezocht, kwam ik erachter hoe de pc erachter komt welke drivers nou bij het apparaat horen. Dit doet hij dus via het hardware ID. Maar zodra ik ga kijken welk hardware id hij meegeeft aan mijn W880i, krijg ik te zien (via apparaatbeheer -> eigenschappen 'onbekend apparaat' -> details -> Hardware ID) :

USB/Unknown

Dan vind ik het niet gek dat hij geen drivers installeert, maar hoe los ik dit op? Geeft mijn mobiel dan geen signaal (of wat dan ook) over wat zijn hardware id is (of begrijp ik het verkeerd? |:( )

BTW: OS Windows XP Pro

Alvast dank

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11 01:24

Zygivt

Evenaren en overtreffen

de c toets van de telefoon ingedrukt houden en de tel connecten. Als het goed is kun je dan in de driver install wizard de goede driver selecteren vanaf de cdrom

btw: volgens mij hoort dit onderwerp in een ander topic thuis

Verwijderd

Topicstarter
Zygivt schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:21:
de c toets van de telefoon ingedrukt houden en de tel connecten. Als het goed is kun je dan in de driver install wizard de goede driver selecteren vanaf de cdrom
C toets zet de mobiel uit of aan, dat heb geen enige invloed op het connecten van de foon aan me pc. Dus ook niet met de drivers selecteren vanaf de cdrom.
Zygivt schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:21:
btw: volgens mij hoort dit onderwerp in een ander topic thuis
En omdat ik dus geen hardware ID mee krijg bij de eigenschappen en het voor de rest volgens mij niet meer aan iets anders kan liggen, heb ik hem in dit subforum geplaatst.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Sinds wanneer horen vragen over GSMs in Overige Hardware gedumpt te worden :?

Move OH -> PSGG

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Andere USB poort? De overige USB poorten leeg maken? USB 2.0?

Komen de drivers van de CD? Zo ja, probeer de online drivers. Zo niet, probeer de CD.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:55:
Andere USB poort? De overige USB poorten leeg maken? USB 2.0?

Komen de drivers van de CD? Zo ja, probeer de online drivers. Zo niet, probeer de CD.
Allemaal al gedaan, allemaal geen effect.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Heb je de software wel geïnstalleerd?

Maar, graag hier even verder:

Het SonyEricsson W880i topic

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1