Outlook Web Access 2003 // editen van een bericht

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SjoZ
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

SjoZ

SF-powerrrr!

Topicstarter
Wij hebben sinds december vorig jaar een SBS 2003 server draaien met Outlook Web Access geconfigureerd.

Alles werkt prima, behalve het opstellen- (of beantwoorden) van een bericht.

Het lezen van berichten gaat dus wél.

Je krijgt dan gewoon een nieuw venster met daarin de gebruikelijke 'aan' balk en 'verzenden'-knop etc, alleen het vlak waar je tekst in moet kunnen voeren ziet eruit als een plaatje dat niet bestaat, je krijgt een rood kruisje linksboven in de hoek.

Ik zal a.s.a.p. een plaatje uploaden ter verduidelijking.

Iemand enig idee ?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

OWA is onderdeel van Exchange en dat is Server Software.

Omdat je niet duidelijk bent in welke browserversie je OWA gebruikt (en dat is essentiële informatie als je wil troubleshooten) vraag ik je toch om zoveel mogelijk informatie aan te vullen.

Ik verplaats ondertussen je topic naar het juiste subforum.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• SjoZ

SjoZ

SF-powerrrr!

Topicstarter
Ik heb die Exchange patch geinstalleerd. Ik zal vanavond eens kijken of het werkt.

Bedankt zover !

• SjoZ

SjoZ

SF-powerrrr!

Topicstarter
Helaas, ik heb de update geinstalleerd. Maar krijg nog steeds hetzelfde.

Het probleem doet zich voor als je op je client-PC ie7 draait. Ook op de server is ie7 geinstalleerd.

De server is met zijn automatische updates helemaal bij.

Ik had dit probleem laatst ook met een PC van een klant, daarbij liep ie7 VAST zodra je een bericht wilde editen. Dit lag aan de 'MIME binary edit control plug-in'. Als je die plug-in verwijderde chraste IE7 wellicht niet meer, maar kreeg je het probleem dat ik heb: een rood kruisje, alsof een plaatje niet bestaat.

[ Voor 77% gewijzigd door SjoZ op 10-09-2007 22:59 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Probeer eens met Firefox?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mja, dan krijg je de Basic configuratie, dan kan je net zogoed even de radiobox even aantikken metIE 7 :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

alt-92 schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:22:
[...]

Mja, dan krijg je de Basic configuratie, dan kan je net zogoed even de radiobox even aantikken metIE 7 :)
Maar dan kun je toch in ieder geval proberen of het werkt; en heeft Firefox niet een IE plugin? Verder eens proberen met IE6. :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ehm..
http://blogs.msdn.com/ie/...pc-refresh-available.aspx dan maar? :)

Bovendien: die Server update die Powershell aanhaalt zou juist de componenten moeten vervangen waar IE7 op blijft hangen in de Rich Client mode (full client).
De normale Rich Client moet wel werken met een standaard IE6 config (tenzij daar limitaties op zitten met Active Scripting, want dan werkt Rich Client ook niet.).

• SjoZ

SjoZ

SF-powerrrr!

Topicstarter
Wat precies moet ik van deze pagina installeren ?
Pagina: 1