[DVD] Player met harde schijf + wifi

Pagina: 1
Acties:
  • 369 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• loc
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-01 17:39
Dag allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een DVD speler dat zowel een harde schijf als networking (liefst Wifi) heeft. Maar het lijkt erop dat dit niet op de markt is? De KiSS DVD Players komen in de buurt met verschillende types die Wifi ondersteunen of een harde schijf hebben. Alleen heb ik tot nu toe geen DVD speler kunnen vinden dat beide heeft. Bestaat dit?
Ik weet dat er een heleboel spelers op de markt zijn met USB aansluitingingen, waar je eventueel een externe hardeschijf aan kan hangen om daar bv. mp3's op te zetten die je via je Home Cinema Systeem kunt afspelen, maar dit is niet optimaal, omdat het toch een los component blijft.

Hartelijk dank voor jullie reacties.

loc

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Waarom bouw je geen mediacenter of iets dergelijks?

• loc
ik222, heb ik ook aan gedacht, maar ik ben niet overtuigd van de beeldkwaliteit van media centers. Ik heb een Sony Bravia D3000 en wil graag daar het beste beeld op hebben via HDMI (weet niet of HDMI mogelijk is in een media center?). Daarnaast wil ik eigenlijk het liefst een simpele machine die mijn vriendin ook kan bedienen :P, en alle connectors om een home cinema speaker set op aan te sluiten. Is dit allemaal mogelijk met een media center?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ja .. en je kan normaliter ook een dvi op hdmi aansluiten (dvi is zeg maar hdmi zonder geluid)

Iperf

• loc
Maar er bestaat dus geen DVD speler die dit allemaal kan, alleen dus een media center?

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-01 11:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

De Panasonic SC-PTX7 heeft alle opties, is alleen wel prijzig. Weet niet of je voor die prijs de speakers er ook bij krijgt, en of de speler zelf ook los te bestellen is.

Edit: Geen wifi, maar lan. Maar dat is evt op te lossen met een gaming adapter.

[ Voor 19% gewijzigd door reuzekind op 04-09-2007 21:17 ]

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

loc schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 20:52:
Maar er bestaat dus geen DVD speler die dit allemaal kan, alleen dus een media center?
een dvd speler die dat allemaal kan is niet meer een "dvd speler"

maar een medium om verschillende media (lees: via lan, hd, (usb?) en dvd) te spelen
zoiets heet gauw een media center ;)

er zijn ook een aantal kant en klare mediacenter installaties die je zo op een pc kan bonjouren

Iperf

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Een digitale tvkaart heb je toch al genoeg aan?

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-01 11:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Heb je ondertussen al wat gevonden, omdat je niet meer reageert?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• loc
Ik ben verder gaan zoeken naar aanleiding van de reacties, maar bijvoorbeeld die Panasonic die genoemd is, kan op de harde schijf alleen maar MP3's en JPEG's afspelen. Daarnaast lijken de meeste spelers met USB aansluiting ook alleen maar muziek of foto's aan te kunnen, terwijl ik gehoopt had dat je bv. een externe harde schijf kon aansluiten met divx films oid. Maar ik kan me voorstellen dat producenten van DVD spelers daar niet veel zin in hebben, want dan snijden ze zichzelf in de vingers omdat er dan minder/geen DVD's meer gebruikt worden. Media center lijkt dan de beste mogelijkheid, maar zijn die ook mogelijk in een soort DVD-speler los component-achtige formfactor, of lijken ze allemaal op een mini-ATX pc? Is er een website waar media centers vergeleken worden?

Bedankt, loc

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

deze kiss kan volgens mij precies waar je nu om vraagd
http://www-nl.linksys.com...Wrapper&lid=8673186037L00

Iperf

• loc
Hey kijk! Die komt erg dicht in de buurt!!! Enige wat eigenlijk nog mist is een interne harde schijf. Maargoed, je kan er een externe op aansluiten. Denk dat ik deze maar ga aanschaffen! Thanks fish!
Pagina: 1