theoretische upload chello?

Pagina: 1
Acties:

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03-2025

broes_willems

kippie hachee moddereter

Topicstarter
Hallo,

weet iemand wat de maximale -upload-bandbreedte van chello is? Ik zit in arnhem noord (if that matters).

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:51
Snelheden Chello (kan afwijken, maar wordt op den duur altijd als onderstaand)

Download: 1,5Mbit (187,5KByte/s)
Upload: 128Kbit (16KByte/s)

• broes_willems
  • Laatst online: 12-03-2025

broes_willems

kippie hachee moddereter

Topicstarter
Bedankt snake!
Is die bandbreedte vaak te halen?
Er bovenuit kom je zeker nooit omdat het begrenst is nietwaar?

• Frank Timmer
Ik heb Chello (Apeldoorn, is oud Telekabel gebied) en daar haal je die snelheden 24uur per dag! Je komt idd niet boven die snelheden uit, maar meestal is wel de 1 sec van de upload 40KByte/s (hij zal wel begrensd worden door de gateway van UPC en dat duurt heel even ofzo).

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
in eindhoven is de upload snelheid 15 k echt weinig

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

128 kbit/sec? Dat snap ik niet, ik heb mijn modem wat getweaked hier en daar en ik upload met 100 kb/sec. :?

• Frank Timmer
Op zondag 11 februari 2001 11:29 schreef Hermen het volgende:
128 kbit/sec? Dat snap ik niet, ik heb mijn modem wat getweaked hier en daar en ik upload met 100 kb/sec. :?
@home zeker?

• $n@p$hot
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:35
Kun jij ons misschien dan ook vertellen wat je aan de kabelmodem hebt veranderd om de upload te verhogen

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:00
Op zondag 11 februari 2001 11:21 schreef Snake het volgende:
Ik heb Chello (Apeldoorn, is oud Telekabel gebied) en daar haal je die snelheden 24uur per dag! Je komt idd niet boven die snelheden uit, maar meestal is wel de 1 sec van de upload 40KByte/s (hij zal wel begrensd worden door de gateway van UPC en dat duurt heel even ofzo).
Is onzin... Je upload is gewoon MAX 16KByte/s. Niets meer, niets minder. Dat het effe lijkt dat je ,et 30KB/s upload komt doordat de meeste proggies niet meteen beginnen te meten, maar een kleine vertraging hebben, waardoor bv. de eerste 2 sec. zenden als 1 sec. wordt gezien, waardoor het lijkt dat je effe met 30KB/s upt...

Verwijderd

Slaap zacht

Verwijderd

Op zondag 11 februari 2001 14:00 schreef $n@p$hot het volgende:

[..]

Kun jij ons misschien dan ook vertellen wat je aan de kabelmodem hebt veranderd om de upload te verhogen
Min of meer, ik weet het zo allemaal niet meer, maar wat ik me kan herinneren is dat ik een ip-adres en subnetmasker aan TCI/IP -> 3COM Etherlink ding gegeven heb, een online walktrough was daarvoor maar die ben ik kwijt. En ja, ik heb chello.

Verwijderd

Ach ik ga maar 120 kiloBYTE pes sec upload tegen woordig en dat is echt geen geintje..

ik zit bij sonera met een surfboard modem.. wat ik gedaan heb weet ik niet maar hij gaat wel gruwelijk hard.. 650 kiloBYTE down.. :9~ B-)

En als jullie mij niet geloven wil ik wel een paar screen shots maken.. en misschien maakt dit ook een einde aan het verhaal van sonera is traag dus niet he want anders haal ik die 650 niet

dat is dus niet meer :z op het internet voortaan

Verwijderd

Ik zit ook bij Sonera en wil heel graag weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen dan.... :P

Verwijderd

euhh????

weet ik niet ik heb een keer mijn modem eruit getrokken en weer terug op het kabel net aangesloten en voila het ging harder..

meer heb ik toch echt niet gedaan maar ik kan nu toch echt bewijzen dat het niet bij sonera maar ergens anders op het net ligt dat alles traag gaat...

enne als je me niet gelooft ftp dan ff naar ftp://212.58.177.245:2100/ en probeer ff iets te downloaden... dan zie je wel hoe hard ik ga..

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 21:56 schreef raywarez.com het volgende:
euhh????

weet ik niet ik heb een keer mijn modem eruit getrokken en weer terug op het kabel net aangesloten en voila het ging harder..

meer heb ik toch echt niet gedaan maar ik kan nu toch echt bewijzen dat het niet bij sonera maar ergens anders op het net ligt dat alles traag gaat...

enne als je me niet gelooft ftp dan ff naar ftp://212.58.177.245:2100/ en probeer ff iets te downloaden... dan zie je wel hoe hard ik ga..
iemand dit al geprobeerd?

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 13 februari 2001 00:34 schreef achappey het volgende:

[..]

iemand dit al geprobeerd?
Heb ik ook wel eens gedaan, helpt niets...

Verwijderd

Friesland is max upload 16kb/s en download iets van 250 kb/s download...

• WFvN
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 12 februari 2001 14:19 schreef raywarez.com het volgende:
Ach ik ga maar 120 kiloBYTE pes sec upload tegen woordig en dat is echt geen geintje..

ik zit bij sonera met een surfboard modem.. wat ik gedaan heb weet ik niet maar hij gaat wel gruwelijk hard.. 650 kiloBYTE down.. :9~ B-)

En als jullie mij niet geloven wil ik wel een paar screen shots maken.. en misschien maakt dit ook een einde aan het verhaal van sonera is traag dus niet he want anders haal ik die 650 niet

dat is dus niet meer :z op het internet voortaan
Ik mag dan naïef zijn... 650 megaBYTE/seconde..... maar da's 5,2 MEGABIT/seconde..... DREAM ON :Z :z

btw.... wat betreft dat screenshot... slecht bewijs... een beetje psp doet wonderen....

edit:

Mocht je het wel halen... leuk voor je.... word er enorm blij mee, maar tracht niet ons de ogen uit te steken... maar 5,2 Mb/s.... NOT
Pagina: 1