[capturecard] Ondersteuning Pal60?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-01 11:08
even een post die ik maak voor iemand zonder vast email (kan zich dus niet registreren). een vriend van mij en ik zitten met het volgende probleem:
Ik heb een probleem, met de aanvang van Halo 3 ga ik met een groepje filmpjes maken en watnot.. Echter, Halo 3 is (als het goed is en hoogst waarschijnlijk) Pal-60 only.. Ik werk op dit moment met een Dazzle DVC 90 en deze kan geen Pal-60 aan (dat heb ik ook gecheckt). Ik wil dus een soortgelijk apparaat (extern dus, geen kaart die ik in moet bouwen) maar kan deze echt niet vinden, op verschillende sites wordt geclaimt dat de duurdere series van Dazzle wel Pal-60 aankan, maar op andere sites wordt weer het tegendeel geroepen. Ook kan ik nergens op pinnacle zelf officiele specs vinden wat betreft Pal-60 ondersteuning...

Kan iemand me uit de brand helpen??
dus kan iemand ons helpen?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je bent zelf verantwoordelijk voor je posts, ook als je dat in naam van iemand doet "zonder vast email" (imho anno 2007 nagenoeg onmogelijk, maar dat terzijde). En deze post voldoet niet bepaald aan de eisen die we op GoT stellen. Je post in het verkeerde subforum (waar zou Consumentenvideo voor zijn...?), je meldt niet bepaald volledige hardware specs of waar(op) je gezocht hebt naar de info.

Dus gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.