| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Als je office voor mac hebt krijg je een word icoontje voor .doc files.
Helaas heb ik Office for mac eraf gesmeten omdat ik Pages fijner vind werken dan Word via Rosetta.
Nu heb ik ook terug een wit, nietszeggend icoontje voor .doc files.
Helaas heb ik Office for mac eraf gesmeten omdat ik Pages fijner vind werken dan Word via Rosetta.
Nu heb ik ook terug een wit, nietszeggend icoontje voor .doc files.
juist .. maar ik wil voor meer soorten bestanden het standaard-icoontje veranderen... het is teveel werk om dit met het handje te doen
volgens mij kun je ofwel daarvoor Candy Bar gebruiken: http://www.panic.com/candybar/
maar ook kun je gewoon de applicatie die is toegewezen voor dat bestandstype openen (rechtsklikken en iets als 'open Application Bundle' of 'Show Application Contents' kiezen helemaal onderaan het menuutje)
daar kun je dan gewoon de icon-files uitwisselen
maar ook kun je gewoon de applicatie die is toegewezen voor dat bestandstype openen (rechtsklikken en iets als 'open Application Bundle' of 'Show Application Contents' kiezen helemaal onderaan het menuutje)
daar kun je dan gewoon de icon-files uitwisselen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
http://www.stalkingwolf.net/software/cocothumbx/
Dit programma genereert een mooi icoontje waarin je ook nog een preview van de eerste pagina ziet. Ik gebruik het ook altijd voor films.
In Leopard is dit probleem al verholpen. Daar wordt door quicklook een icoontje gegenereerd als ik het goed heb. Hetzelfde wordt in Leopard ook gedaan voor filmpjes en foto's
Dit programma genereert een mooi icoontje waarin je ook nog een preview van de eerste pagina ziet. Ik gebruik het ook altijd voor films.
In Leopard is dit probleem al verholpen. Daar wordt door quicklook een icoontje gegenereerd als ik het goed heb. Hetzelfde wordt in Leopard ook gedaan voor filmpjes en foto's
gelukkig! nog een maandje en dan is het zover
Pagina: 1