Toon posts:

[USB Stick] Backuppen?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik eenvoudig alle gegevens die OP mijn USB stick staan kan backuppen, zodat ze automatisch overgezet worden naar de hardeschijf. Tot nu toe kan ik alleen maar programmas vinden die NAAR mijn USB stick willen backuppen, maar dat is niet wat ik bedoel.

Kent iemand een programma die wel doet wat ik wil? :) Alvast bedankt!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zou gewoon een directory sync-tool nemen. Bijvoorbeeld all-way-sync kan detecteren of een map aanwezig komt, en zo ja, de directory syncen met een andere map. (Uiteraard is er de keuze om alleen van stick -> harddisk te syncen)

offtopic:
Oh nee!!
Niekend, support leecher die je der bent. :+
Kun je nou gewoon niks of neem je niet de tijd om ook eens een ander te helpen?

[ Voor 48% gewijzigd door Room42 op 03-09-2007 19:25 ]

Koop al mijn ads!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

xcopy *.* /e

Doe maar een gok maar automatisch is dus nog steeds zo geautomatiseerd als de frequentie waarmee jij de stick in een PC plugt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

Ik gebruik Synctoy van Microsoft. http://www.microsoft.com/...phy/prophoto/synctoy.mspx

Prima tooltje om backups te maken.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 19:37
En dan naar een directory met als naam de datum/tijd :)
Onder Linux zou ik je kunnen vertellen hoe dat moet (vrij eenvoudig), onder Windows geen idee. Wat gebruik je?
Eventueel zou je ook een "raw" kopie kunnen maken, en die dan comprimeren. Kan je desgewenst het hele image terugzetten.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

RemcoDelft schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:30:
[...]

En dan naar een directory met als naam de datum/tijd :)
Onder Linux zou ik je kunnen vertellen hoe dat moet (vrij eenvoudig), onder Windows geen idee. Wat gebruik je?
Eventueel zou je ook een "raw" kopie kunnen maken, en die dan comprimeren. Kan je desgewenst het hele image terugzetten.
Ja, dir's met tijd/datum kan je beter onder VBS maken. VBS aan een scheduled task hangen en laten kijken of er een bepaalde drive-letter/volume-naam aanwezig is.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1