Ik ben de afgelopen dage nwat aan het zoeken geweest op internet voor een flash-applicatie die chats met meerdere users met webcam kunnen behandelen.
Het valt me echter op dat geen van de applicaties die ik vind echt ondersteunt wat ik daadwerkelijk wil.
Dat is het volgende:
Nu vraag ik me af of er mensen zijn die ervaring hebben met het bouwen van dergelijke chatapplicaties in flash (eventueel in java) en of er een reëele mogelijkheid is om dit voor elkaar te krijgen. Of zijn er mensen die weten of er al ergens zo'n applicatie bestaat?
Het valt me echter op dat geen van de applicaties die ik vind echt ondersteunt wat ik daadwerkelijk wil.
Dat is het volgende:
- De applicatie moet meerdere chatrooms hebben (dat is vrij standaard)
- In die chatroom moet naast de username ook zijn of haar avatar worden weergegeven. Op het moment dat je op die avatar klikt moet direct de webcam van desbetreffende persoon te zien zijn. De meeste applicaties ondersteunen dit
- Echter, ik (of mijn opdrachtgever) wil hier een oneindige lijst met avatars zien, dit zie ik nergens terug
- Geluid moet er ook in voorkomen maar dat is ook vrij standaard
Nu vraag ik me af of er mensen zijn die ervaring hebben met het bouwen van dergelijke chatapplicaties in flash (eventueel in java) en of er een reëele mogelijkheid is om dit voor elkaar te krijgen. Of zijn er mensen die weten of er al ergens zo'n applicatie bestaat?