Toon posts:

[Vista] XP MCE Upgraden naar Vista?*

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu windows media center 2005, en nu kan ik via school een DVD Vista Upgrade krijgen.
Nu is mijn vraag of ik tijdens de installatie wel kan zeggen dat hij eerst de C moet formatteren, en vervolgens schone install van vista erop doet...

Zodat niet alles doorelkaar komt

Verwijderd

Jep, dat is mogelijk.

Succes nog met je installatie :)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 16:53 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:54

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je krijgt inderdaad de optie om je schijf te formatteren.
Zie ook: http://articles.techrepublic.com.com/5100-10877-6106800.html

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Titelfixje die wat completer beschrijft wat je precies wilt.

Met wat zoekwerk op de Microsoft site en hier kom je ook vast genoeg informatie tegen, probeer zelf eerst het een en ander op te zoeken voor je besluit een topic te openen ;)

--MeAngry-- wees ook nog even op het volgende:
Als het echt Upgrade-media is, moet je rare toeren uithalen om het kaal te kunnen installeren. Als je van de Vista-upgrade DVD opstart en je serienummer invoert zal deze aangeven dat er geen kale installatie gedaan kan worden.
Om dat op te lossen kun je Vista kaal opnieuw installeren (goede versie kiezen) door geen serienummer in te voeren. En vervolgens kun je vanuit je vers geïnstalleerde installatie weer opnieuw het setup uitvoeren van de DVD, en een "upgrade" uitvoeren met je gekregen serienummer.

Het is de enige manier om je Vista Upgrade legaal te kunnen installeren en te activeren als kale installatie.
Dit is een manier die ook veel op Google terug te vinden is, en ook met de Forumsearch kom je deze upgrade-truuk veel tegen.
Bijvoorbeeld het [Discussie] Het grote Vista Ervaringen topic [Deel 13] topic.

[ Voor 65% gewijzigd door alt-92 op 03-09-2007 17:10 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.