Toon posts:

Stacker 832 front panel werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Na veel gelezen te hebben en uitgeprobeerd te hebben krijg ik mijn front usb/firewire/headset etc. op mijn stacker 832 niet aan de praat.
Alle poorten zijn enabled in de bios en alles is aangeslote zover ik weet, alleen snap ik nog steeds niet waarom het niet werkt.
Weten jullie misschien waar het aan zou kunnen liggen.

Gr.

SMR

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Wat voor moederbord heb je er in zitten?

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:07

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Zoals ik ook al in je reeds gesloten vorige topic zei:
Stacker 832 front usb werkt niet!!

De 'stacker 832' is een model systeemkast van cooler master toch? (zo laat google mij weten)
Zijn die aansluitingen, die aan het front zitten wel op je moederbord aangesloten?

En lees de reaktie van dion_b in je gesloten topic eens goed...

[ Voor 12% gewijzigd door remco_k op 03-09-2007 16:04 ]

Alles kan stuk.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:57:
Beste lezers,

Na veel gelezen te hebben en uitgeprobeerd te hebben..
WAT heb je al geprobeerd en gelezen? Want dat voorkomt dat wij hier opnieuw het wiel gaan uitvinden voor je.

Het enige wat ik me kan voorstellen is dat er toch iets niet klopt met je moederbord. Of heb je de connectors op het moederbord al geprobeerd op een andere manier werkend te krijgen/zien?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Er zit een asus striker extreme als moederbord, verder heb ik ook de reactie van dion gelezen..dat ik in de foute plaats een reactie aan het plaatsen was kan gebeure.. sorry..
de stacker 832 s idd een model systeemkast.
Ik heb alle kabels gevolgd en die zitten gewoon aangesloten op me moederbord.
Verder heb ik veel zitten lezen over het aansluiten ervan op verschillende topics maar heb het probleem nog nie kunnen oplossen..
Ben zelf ook hier nog nieuwe in..

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:07

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:16:
Er zit een asus striker extreme als moederbord, verder heb ik ook de reactie van dion gelezen..dat ik in de foute plaats een reactie aan het plaatsen was kan gebeure.. sorry..
Ik doelde meer op de link naar Algemene gedragsregels (Netiquette)
de stacker 832 s idd een model systeemkast.

Ik heb alle kabels gevolgd en die zitten gewoon aangesloten op me moederbord.
Je moet zelf echt even met meer info komen en meer inzet. Met deze info kunnen wij niets.
Welke kabels zitten op welke connectoren aangesloten op het moederbord. Wat staat erbij? Past dat wel 'gewoon' op elkaar. (niet alleen fysiek, ook electrisch gezien)
Pak het boekje van het moederbord EN je kast erbij en kijk of dat inderdaad wel of niet zomaar in elkaar kan worden geprikt.

Alles kan stuk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal ze nog een keer goed doorlezen zowel de gedragsregels als het boekje.. alvast bedankt voor de reacties.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:16:
Als je topic alleen op de verkeerde plek gestaan had, had ik'm gemoved en niet op slot gedaan. Maar ik schreef meer dan alleen dat. Iets over eigen inzet en volledige informatie. Beide ontbraken toen en ontbreken nu nog steeds.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.